نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲

شروع انتشار بازی‌های بلیزارد روی استیم با عرضه اورواچ 2 در ماه آگست

شرکت بلیزارد روند عرضه بازی‌های خود روی استیم را با انتشار بازی Overwatch 2 در ماه آینده آغاز خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار دنیای بازی شرکت بلیزارد اینترتینمنت در یک بیانیه رسمی تایید کرد که برنامه‌ریزی‌ها برای انتشار تعدادی از بازی‌های کامپیوتری خود روی استیم را انجام داده است. طبق این بیانیه، اولین محصول بلیزارد که قرار است در دسترس کاربران فروشگاه استیم قرار گیرد، بازی تیراندازی قهرمان‌محور و چندنفره اورواچ 2 خواهد بود. کاربران استیم هم‌اکنون می‌توانند بازی را به فهرست علاقه‌مندی خود اضافه کنند و از تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ آگست) امسال به تجربه آن بپردازند.

مطابق سیاست بلیزارد روی تمام پلتفرم‌های دیگر، بازیکنان استیم برای تجربه بازی اورواچ 2 به یک حساب بتل‌نت نیاز دارند. همچنین بلیزارد تایید کرده است ویژگی‌های مختلف بازی از جمله کراس‌پلی را در دسترس بازیکنان استیم قرار خواهد داد. در ادامه مایک ایبارا، رئیس بلیزارد در این‌باره توضیح داد: «هدف ما در بلیزارد این است که به خواسته بازیکنان گوش دهیم و سعی کنیم در هر کاری که می‌خواهیم انجام می‌دهیم، نتیجه از انتظار آن‌ها فراتر برود. با اینکه سرویس بتل‌نت به‌عنوان اولویت ما در حال و آینده به حساب می‌آید، درخواست بازیکنانی را که تمایل داشتند مجموعه‌ای از بازی‌های ما را روی استیم تجربه کنند، شنیدیم و این روند را با عرضه اورواچ 2 در تاریخ ۱۰ آگست آغاز می‌کنیم. ما از همکاری با شرکت Valve برای تحقق این هدف خوشحال هستیم».

Overwatch 2

در ادامه گیب نیوئل، رئیس شرکت ولو خاطرنشان کرد: «هر دو گروه بازیکنان و توسعه‌دهندگان از انتشار بازی اورواچ 2 روی استیم سود خواهند برد. با این اتفاق، بازیکنان پلتفرم جدیدی خواهند داشت که در آن می‌توانند یک بازی محبوب را با استفاده از امکانات استیم تجربه کنند. از طرفی توسعه‌دهندگانی متشکل از تیم‌های خلاق بلیزارد به ما کمک می‌کنند تا ویژگی‌ها و عملکردهای پشتیبانی‌کننده خود از بازی اورواچ 2 را بهتر توسعه دهیم».

شرکت بلیزارد در پایان اعلام کرد در آینده جزئیات بیشتری از سایر بازی‌های بلیزارد را که قرار است روی فروشگاه استیم عرضه شوند، با بازیکنان به اشتراک می‌گذارد. انتشار نسخه استیم اورواچ 2 همزمان با شروع فصل جدید آن به نام Invasion خواهد بود. این فصل شامل مأموریت‌های داستانی و یک قهرمان جدید است و با خود ویژگی‌های تازه‌ای به همراه دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده