// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۵۸

نسخه فیزیکی Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش ترین بازی اروپا در نیمه اول ۲۰۲۳

به‌تازگی مشخص شده که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش‌ترین بازی فیزیکی در قاره اروپا و نیمه اول سال ۲۰۲۳ بوده است.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در زمان عرضه توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. همچنین این بازی در سه روز اول عرضه توانست ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و تابه‌امروز بالاترین میانگین نمره درمیان سایر بازی‌های عرضه شده در سال جاری میلادی را به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که GFK به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از فروش و عملکرد The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در اروپا منتشر شده است. Tears of the Kingdom توانسته به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی فیزیکی در اروپا و نیمه اول سال ۲۰۲۳ شناخته شود. همچنین به‌دنبال این بازی Hogwars Legacy در جایگاه دوم قرار دارد که سه ماه زودتر عرضه شد و یک بازی مولتی‌ پلتفرم به حساب می‌آید. بازی FIFA 23 هم جایگاه سوم در میان پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی در اروپا (از نظر نسخه فیزیکی) را به خود اختصاص داده است.

درست است که بازی‌های ذکر شده در تمامی بازارهای اروپا به‌عنوان پرفروش‌ترین بازی‌‌های فیزیکی در نیمه اول سال جاری میلادی شناخته شده‌اند، اما رتبه‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. ازطرفی فقط در کشورهای آلمان و سوئیس، Mario kart 8 Deluxe جایگاه FIFA 23 را از آن خود کرده و در کشور اسلوواکی هم NHL 23 جایگاه Zelda: Tears of the Kingdom را به خود اختصاص داده است.

دراین‌میان اشاره کنم که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پرفروش‌ترین بازی نینتندو سوییچ در بازه زمانی ذکر شده هم بوده است و Hogwarts Legacy هم پرفروش‌ترین روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بوده است. همچنین بازی Farming Simulator 23 هم صدرجدول پلتفرم کامپیوتر را از آن خود کرده است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ درگذشته مشخص شده بود که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در ژاپن هم بیشترین بازی دانلود شده پلتفرم نینتندو سوییچ در نیمه اول ۲۰۲۳ بوده است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده