// چهار شنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷

شایعه: ریمستر Metroid Prime 2 و بازی جدیدی از زلدا به زودی عرضه خواهند شد

یکی از خبرنگاران معتبر به ریمستر Metroid Prime 2 و خبری جدید از زلدا که مربوط‌به Tears of the Kingdom نیست، اشاره کرده است.

به‌لطف عرضه بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، سال ۲۰۲۳ همین حالا هم برای نینتندو سوییچ عالی تلقی می‌شود؛ هرچند همچنان آثار دیگری وجود دارند که بازیکنان منتظر آن هستند. بازی Pikmin 4 در شرف عرضه است و آثاری نظیر Super Mario Bros. Wonder و Super Mario RPG Remake هم در ادامه سال منتشر خواهند شد.

اما ظاهرا این پایان کار نیست و باز هم شاهد عرضه بازی‌های مهم دیگری در سال میلادی جاری برای سوییچ خواهیم بود. اخیرا جف گراب، یک خبرنگار معتبر در پادکست Last of the Nintendogs ادعا کرد ریمستر Metroid Prime 2: Echoes به‌زودی عرضه خواهد شد. شایعات ریمستر سه‌گانه متروید پرایم چند سالی است که به گوش می‌رسند و امسال بود که ریمستر نسخه اول عرضه شد. بعد از آن گراب ادعا کرده بود دو بازی دیگر این سری هم برای سوییچ عرضه خواهند شد.

با اینکه وی اطلاعات دقیقی از زمان معرفی یا عرضه Metroid Prime 2: Echoes Remastered اعلام نکرده، اما بار دیگر تاکید کرد با وجود گرافیک و کنترل‌های بهبودیافته، میزان پیشرفت ریمستر نسخه دوم به‌اندازه ریمستر متروید پرایم نیست.

همچنین او گفته چیزی نامرتبط با Tears of the Kingdom از زلدا هم در ادامه سال اتفاق خواهد افتاد. این حرف یعنی شاهد عرضه بسته الحاقی برای آخرین زلدا نیستیم، اما می‌توان امیدوار بود بالاخره The Legend of Zelda: The Wind Waker HD و The Legend of Zelda: Twilight Princess HD برای سوییچ عرضه شوند.

گراب قبلا درباره این دو بازی ادعاهای اشتباهی مطرح کرده بود، اما این دفعه این به‌طور مستقیم به این دو ریمستر اشاره نکرده است. باید ببینیم این معرفی در صورت واقعی بودن درباره چه بازی‌هایی از مجموعه زلدا خواهد بود. فعلا باید تا زمان اعلام رسمی از طرف نینتندو منتظر باقی بمانیم.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده