نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۰

ویدیو جزییات گیم پلی بازی EA Sports FC 24

الکترونیک آرتز دقایقی پیش ویدیویی منتشر کرد که جزییات کاملی از ویژگی‌های گیم پلی بازی EA Sports FC 24 ارائه می‌دهد. 

بازی EA Sports FC 24، نسل جدیدی از شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز پس از تغییر نام آن‌ها از فیفا، چند روز پیش با انتشار دو تریلر به شکل رسمی رونمایی شد و حال سازندگان در ماه‌های باقی‌مانده تا انتشار بازی، قرار است با انتشار ویدیوهایی به شرح جزییات حالت‌ها و ویژگی‌های مختلف این بازی بپردازند. اولین ویدیو از این مجموعه دقایقی پیش منتشر شده که محوریت آن پرداخت به جزییات کاملی از ویژگی‌های گیم پلی این بازی فوتبال است. در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

یکی از مهم‌ترین بهبود‌ها و تغییرات بازی در زمینه گیم پلی، بهبود سیستم حرکت بازیکنان است که امسال با نام هایپرموشن V شناخته می‌شود. به لطف این ویژگی، EA حرکات بازیکنان مطرح دنیای فوتبال را با نهایت جزییات ضبط و در بازی شبیه‌سازی کرده است تا نوع حرکت، ضربه زدن و واکنش‌های آن‌ها دقیقا شبیه به نمونه‌های واقعی باشد. این ویژگی خودش را در تمام جنبه‌های بازی، از نوع دویدن بازیکنان گرفته تا شکل پاس دادن، دریبل زدن و شوت‌زنی آن‌ها نشان خواهد داد و شاهد انمیشین‌های منحصربه‌فرد بسیار بیش‌تری به نسبت نسخه سال قبل خواهیم بود.

ویژگی مهم دوم EA Sports FC 24 امکانی به نام Play Styles خواهد بود. این مورد چیزی شبیه به همان Trait‌های همیشگی بازی‌های فیفا است؛ هر بازیکنی بسته به اطلاعاتی که بر اساس سبک بازی آن‌ها در دنیای واقعی جمع‌آوری شده، از این پلی‌استایل‌ها خواهد داشت و مثلا اگر مدافعی پلی‌استایل بلاک کردن ضربه را داشته باشد، در مقایسه با مدافع دیگری که فاقد این ویژگی است شانس بیش‌تری برای قرار گرفتن در مسیر توپ‌ها و دفع آن‌ها خواهد داشت. تنوع پلی‌استایل‌ها بیش‌تر از Trait‌های همیشگی است و برخی از بازیکنان خیلی مشهور و بزرگ، پلی‌استایل‌هایی خواهند داشت که پلاس نام دارند و مهارت‌های بسیار منحصربه‌فردی به آن‌ها می‌دهند. در مجموع شاهد ۳۴ پلی‌استایل جدید در بازی خواهیم بود.

در نهایت سومین ویژگی که در این تریلر شاهد توضیح آن هستیم، موتور فراست‌بایت بهبود‌یافته است؛ با اینکه EA Sports FC 24 کماکان از موتور فراست‌بایت بهره می‌برد، ولی این موتور امسال تغییرات زیادی داشته تا به‌گفته سازندگان، شاهد زیباترین تجربه فوتبالی ارائه‌شده تا به امروز باشیم. جزییات چهره بازیکنان و انیمیشن‌های چهره آن‌ها و حتی مواردی مثل جزییات لباس‌ها قرار است زیباتر از همیشه باشد و باید منتظر ماند و دید که این موارد در عمل چقدر متفاوت از سال‌های پیش خواهند بود. 

در پایان لطفا نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با زومجی و کاربرانش به‌اشتراک بگذارید. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده