نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۶

نمایش تریلر جدید بازی Street Fighter 6 با محوریت توانایی های شخصیت Rashid

کپکام به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Street Fighter 6 منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت رشید است.

زمان چندانی از عرضه رسمی نسخه تازه سری بازی‌های مبارزه‌ای استریت فایتر نگذشته است. بازی Street Fighter 6 توانسته مورد توجه منتقدان و گیمرها قرار بگیرد و حالا در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کپکام یک تریلر جدید از بازی استریت فایتر ۶ را با تمرکز روی شخصیت Rashid پخش کردند. کاراکتر موردنظر به‌عنوان اولین شخصیتی شناخته می‌شود که قرار است در قالب یک بسته الحاقی در دسترس کاربران بازی Street Fighter 6 در تاریخ ۲۴ ژوئیه (۲ مرداد) قرار بگیرد. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو مورد نظر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که شما همراهان گرامی زومجی در این ویدیو تقریبا ۸ دقیقه‌ای مشاهده کردید، کپکام تریلر موردنظر را به‌عنوان یک راهنمای مقدماتی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. ویدیو جدید استریت فایتر ۶ توانایی‌های شخصیت رشید را نمایش و نحوه استفاده از آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف نشان می‌دهد. جالب است بدانید شخصیت‌های دیگری مثل A.K.I ،Ed و Akuma نیز در آینده به بازی Street Fighter 6 اضافه خواهند شد.

زومجی در بررسی بازی Street Fighter 6 نمره ۹ را برای این اثر در نظر گرفته است. در بخشی از متن بررسی ساخته جدید کپکام به قلم آراییس نظریان می‌خوانیم: «استریت فایتر ۶ به‌لطف سیستم گیم‌پلی جدید «درایو سیستم» موفق شده تا المان‌های جذاب بازی‌های قبلی را گردهم آورد و آن‌ها را با آرایشی زیبا و مدرن در اختیار استریت فایترها قرار بدهد. حال و هوای هیپ هاپی درکنار آبرنگ‌های سنتی مجموعه استریت فایتر، چشم‌نواز هستند.»

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟‌ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده