// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۴

Assassin’s Creed Mirage محتوای پس از عرضه دریافت نخواهد کرد

استفان بودان، کارگردان خلاق Assassin’s Creed Mirage، اعلام کرده که این بازی محتوای پس از عرضه یا بسته الحاقی دریافت نخواهد کرد.

نمی‌توان منکر این شد که Assassin’s Creed Mirage یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری میلادی است؛ مخصوصا برای هواداران سری اسسینز کرید که چند سالی است منتظر یک نسخه جدید با ساختاری کلاسیک و شبیه‌به نسخه‌های قدیمی هستند.

حال به‌تازگی استفان بودان، کارگردان خلاق Assassin’s Creed Mirage، در جریان یک سؤال و جواب در سایت ردیت در مورد محتویات پس از عرضه میراژ صحبت کرده است. یکی از کاربران پرسیده بود که آیا، شاهد مأموریت و تکرار مجدد مرحله ازطریق محتویات پس از عرضه هستیم یا خیر که استفان بودان در جواب به این کاربر گفت در حال حاضر «برنامه‌ای برای عرضه بسته الحاقی» یا پشتیبانی برای محتویات پس از عرضه برای بازی Assassin’s Creed Mirage وجود ندارد.

ترور اهداف به ترتیب دلخواه در بازی Assassin’s Creed Mirage

اگر به مقیاس و ساختار Assassin's Creed Mirage نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که نبود بسته الحاقی یا محتویات پس از عرضه، آن‌چنان دور از ذهن نیست و با محصولی طرف هستیم که پس از کامل کردن و صد در صد کردن بازی، دیگر کار مخاطب با آن تمام می‌شود. همچنین در ارتباط با ویژگی Quick Saving، بودان اعلام کرد «ما متوجه شده‌ایم که کاربران علاقه‌مند به مخفی‌کاری، به Quick Saving علاقه زیادی دارند و تصمیم گرفتیم که این ویژگی را بیشتر در دسترس قرار دهیم. البته که درجه سختی بازی هم دراین‌میان تأثیرگذار است.»

در انتها مشخص شد که تیم سازنده روی روان بودن و هدایت قهرمان داستان به هنگام استفاده از پارکور و حرکات نمایشی تمرکز خاصی کرده است. آن‌ها دراین‌باره می‌گویند «ما برای دقت به جزئیات و مطمئن شدن از اینکه بازیکن به بهترین شکل ممکن بسیم را هدایت خواهد کرد، تلاش بسیاری کرده‌ایم. ما همچنان در حال بهبود سیستم پارکور هستیم تا این سیستم هدایت و گشت‌وگذار در شهر بغداد را در راستای روان‌تر شدن تقویت کنیم.»

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Assassin's Creed Mirage در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده