نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۱

اولین ویدیو از گیم پلی بازی EA Sports FC 24

الکترونیک آرتز همانطور که وعده داده بود، امشب اولین ویدیو از گیم پلی بازی EA Sports FC 24 را منتشر کرد. 

چند روز پیش اولین تریلر از بازی EA Sports FC 24 منتشر شد که نسل جدید شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز است و اولین نسخه آن به‌حساب می‌آید که بدون بهره بردن از نام فیفا روانه بازار خواهد شد. حال همانطور که وعده داده شده بود، اولین ویدیو گیم‌پلی بازی هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ویدیو جدید بازی تمرکز زیادی روی بهبود تکنولوژی هایپرموشن دارد که قرار است این بار با نام هایپرموشن V شناخته شود و به‌لطف آن، شاهد انیمیشن‌های بهتر و با‌کیفیت‌تری در بازی باشیم. EA با آنالیز مسابقه‌های واقعی فوتبال، سعی کرده تا سطح واقع‌گرایی انیمیشن‌ها را بهتر از همیشه کند. ویژگی مهم بعدی بازی، پلی‌استایلز نام دارد و به‌موجب آن، مخصوصا بازیکنان مطرح دنیای فوتبال حرکات منحصربه‌فردی شبیه به خود واقعی‌شان در بازی خواهند داشت و مثلا موقع کنترل وینیسیوس جونیور، می‌توان شباهت زیاد حرکات او به حرکاتش در دنیای واقعی فوتبال را متوجه شد. 

از طرف دیگر، همانطور که پیش‌تر هم لو رفته بود، امکان حضور همزمان بازیکنان زن و مرد در تیم‌های بخش آلتیمیت تیم وجود دارد و این اولین حضور رسمی بانوان در آلتیمیت تیم به‌حساب می‌آید. همچنین بخش کلاب بازی هم از حالت کراس‌پلی پشتیبانی می‌کند. از حیث لایسنس هم به‌نظر می‌رسد که EA Sports FC 24 مشکل چندانی نخواهد داشت؛ چرا که ۱۹ هزار بازیکن، ۷۰۰ تیم و ۳۰ لیگ لایسنس‌شده رسمی در بازی در دسترس خواهند بود. 

در نهایت مشخص شد که بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۷ مهر منتشر خواهد شد؛ البته افرادی که نسخه آلتیمیت بازی را پیش‌خرید کنند،‌ ۷ روز دسترسی زودتر به آن خواهند داشت. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده