// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

واکنش منتقدین به بازی Oxenfree II: Lost Signals

به‌تازگی میانگین امتیازات بازی Oxenfree II: Lost Signals منتشر شده و شاهد عملکرد خوبی هستیم.

Oxenfree را می‌توان یک تجربه مستقل سرگرم کننده در سبک ترسناک و ماوراءالطبیعه دانست و درسال ۲۰۱۶ هم در اختیار مخاطبان قرار گرفت. در ادامه، شاهد معرفی Oxenfree II: Lost Signals در جریان شوکیس Nintendo Indie World سال ۲۰۲۱ بودیم و مشخص شد که نسخه دوم یک دنباله مستقیم برای بازی اول به‌حساب می‌آید.

از نظر داستانی، Oxenfree 2 پنج سال پس از وقایع نسخه اول روایت می‌شود و گیم‌پلی بازی، تقریبا همان چیزی است که در نسخه اول مشاهده کرده‌ایم. Oxenfree II: Lost Signals در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، اما تیم سازنده پس از دو بار تأخیر، بالاخره اعلام کرد که در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه بازی هستیم و حال میانگین امتیازات Oxenfree 2 در دسترس قرار گرفته است. نمرات بازی خبر از یک تجربه خوب را می‌دهد و در ادامه نگاهی به نظرات بعضی از منتقدان بازی Oxenfree 2: Lost Signlas خواهیم انداخت.

Oxenfree II: Lost Signals

  • سازنده: نایت اسکول استودیو
  • ناشر: نتفلیکس گیمز
  • پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، اندروید، iOS
  • تاریخ عرضه: ۲۱ تیر ماه

یکی از پازل‌های بازی Oxenfree II

پی سی گیمر: ۸۵ از ۱۰۰

در ساختار و فرمول راه و رفتن و صحبت کردن، Oxenfree 2 یک تجربه بالغ‌تر و پخته‌تر است.

یوروگیمر: ۸۰ از ۱۰۰

جالب است. حداقل برای من، در انتهای ماجراجویی Oxenfree II به بسیاری از راز و رمزهای بازی جواب می‌دهد. باوجود بازی‌های وب محوری مثل Oxenfree II، همیشه دلیلی برای بازگشت به بازی وجود دارد. اینکه تصمیم‌های متفاوتی را گرفته و متوجه شوید که چه پیامدی در انتظارتان است. بااین‌حال دقیقا همانند نسخه اول حس و حال دیگری هم به همه چیز در بازی وجود دارد.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

Oxenfree II یک دنباله قوی برای بازی اصلی است. یک شخصیت و آنتاگونیست خاص ثانویه باعث شده تا تجربه بازیکن کمی خدشه‌دار شود، اما داستان‌سرایی کلی یک تجربه رضایت‌بخش از فهم و درک ضعیف یک زن بالغ از واقعیت و تصمیم نهایی او در راستای گذر از یک حالت ساکن و تلاش برای رسیدن به چیزی بهتر به کمک دوستانی است که تنها ازطریق یک دستگاه واکی تاکی با آن‌ها در ارتباط هستید.

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

Oxenfree 2: Lost Signals یک ماجراجویی با ظاهر ترسناک کاملا شخصی و غیرقابل پیش‌بینی را ارائه می‌دهد و بسیاری از ایده‌های بازی اول را مجددا تکرار کرده است. بااین‌حال هنوز ارزش تجربه را دارد.

گیمزرادار: ۴۰ از ۱۰۰

Oxenfree 2 یک دنباله ناامید کننده است که تمامی المان‌هایی را که باعث درخشان شدن نسخه اول شده بود، حذف کرده است. داستانی قانع‌کننده درکنار افکت‌های صوتی عالی، زیر کوله‌باری از نکات منفی، شخصیت‌‌هایی ساده و دیالوگ‌هایی کنترل‌شده و محدود قرار گرفته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده