نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۰

نسخه‌ی بازی سال Lords of the Fallen در راه است

نسخه‌ی بازی سال اکشن نقش‌آفرینی Lords of the Fallen ساخته‌ی مشترک استودیوهای سیتی اینتراکتیو و دک 13، ماه آینده منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

مانند اکثر نسخه‌های بازی سال که برای بازی های مختلف منتشر می‌شوند، این نسخه از Lords of the Fallen نیز شامل تمام محتواهای اضافه‌ای است که تاکنون برای بازی عرضه شده‌اند. از جمله‌ی این محتواها می‌توان به بسته‌ی دانلودی Ancient Labyrinth، بسته‌های Demonic Weapons و Lionheart، سلاح‌ها و زره‌های جدید و غیره اشاره کرد.

بازی Lords of the Fallen به لحاظ طراحی مرحله و همچنین سختی بسیار زیاد گیم‌پلی‌اش با بازی Dark Souls مقایسه می‌شود. شماره‌ی دوم این بازی نیز هم‌اکنون در دست ساخت قرار دارد.

Lords of the Fallen: Game of the Year Edition در تاریخ ۵ تیر ۹۴ منتشر خواهد شد. نسخه‌ی اصلی بازی در ۶ آبان ۹۳ برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود. این بازی نمرات نسبتا خوبی دریافت کرد و میانگین امتیازات ۷۳ از ۱۰۰ را روی نسخه‌ی رایانه‌های شخصی به ثبت رساند.

اخیرا در خبرها داشتیم که استودیوی دک 13 با دست پر به نمایشگاه E3 امسال خواهد آمد و به احتمال زیاد بازی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

منبع: Destructoid