نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۳

تریلر رونمایی بازی EA Sports FC 24 ؛ نسل جدید فوتبال EA

الکترونیک آرتز دقایقی پیش اولین تریلر از بازی EA Sports FC 24 را منتشر کرد؛ بازی که اولین شبیه‌ساز فوتبال EA پس از تغییر نام آن از فیفا است. 

معمولا در این موقع از سال، باید شاهد رونمایی از نسخه جدید مجموعه قدیمی و محبوب فیفا باشیم؛ با این حال امسال الکترونیک آرتز به همکاری خود با فدراسیون جهانی فوتبال برای تولید بازی‌های این مجموعه پایان داده و دیگر امکان استفاده از نام فیفا را ندارد. EA از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد شبیه‌ساز فوتبال خود را با نام EA Sports FC ادامه دهد و حال دقایقی پیش، تریلر رونمایی این بازی رسما منتشر شد که می‌توانید در ادامه آن را ببینید:

دانلود از آپارات

تریلر رونمایی از بازی جزییات زیادی از آن ارائه نمی‌دهد و در آن فقط شاهد حضور چهره‌هایی معروف فعلی جهان فوتبال آقایان و بانوان در کنار اسطوره‌های فوتبال مثل زیدان یا بکهام هستیم. در نهایت هم قابی از این بازیکنان شکل می‌گیرد که پوستر نسخه آلتیمیت بازی هم است. در ادامه می‌توانید این کاور را تماشا کنید:

کاور نسخه آلتیمیت بازی EA Sports FC 24

الکترونیک آرتز اعلام کرده که ۲۲ تیر هم اولین ویدیو از گیم‌پلی EA Sports FC 24 منتشر خواهد شد و احتمالا جزییات بیش‌تری از بازی خواهیم داشت. 


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده