// دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۴

احتمال عرضه کنسول جدید نینتندو در سه ماهه اول ۲۰۲۴

یک گزارش جدید، از عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ خبر داده است.

نینتندو سوییچ همچنان به فروش ادامه می‌دهد و گیمرها کماکان علاقه‌مند به تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی روی این پلتفرم هستند. بااین‌حال با ورود به هفتمین سال از عرضه‌ی سوییچ، باید منتظر معرفی نسل جدیدی از کنسول‌‌های شرکت نینتندو باشیم. گزارش‌های منتشرشده از سوی خبرگزاری‌ها و افشاگرها، همواره از عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ خبر می‌دهند. در همین حال یک سایت سرمایه‌گذاری چینی با نام MoneyDJ به‌تازگی مدعی شده که جانشین سوییچ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

در این گزارش گفته شده که Hongzhun، تولیدکننده‌ی قاب‌های فلزی، انتظار افزایش درآمد در نیمه‌ی دوم سال جاری را دارد که بخشی از آن به رشد میزان تجارت نینتندو به‌دلیل عرضه‌ی کنسول جدید در سه‌ ماهه اول ۲۰۲۴ مربوط می‌شود.

متاسفانه در این گزارش به‌طور دقیق ذکر نشده که این کنسول جدید در کدام سه‌ماهه اول سال تقویمی یا سه‌ماهه اول سال مالی عرضه می‌شود. بااین‌حال براساس اعلام قبلی فوروکاوا، نیننتندو هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی پلتفرم جدید در سال مالی ۲۳/۲۴ ندارد. سال مالی ۲۰۲۳/۲۰۲۴ به‌طور دقیق در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۴‌ (۱۲ فروردین ۱۴۰۳) به پایان می‌رسد.

اوایل سال ۲۰۲۳، گزارش‌ها از شروع مذاکرات نینتندو با شرکت‌های تأمین‌کننده برای ساخت کنسول جدید خبر دادند. کمی بعد از انتشار این گزارش، رابرت وو به‌عنوان رئیس شارپ، از ساخت نمایشگرهای LCD برای یک کنسول موردانتظار خبر داد.

دیگر گزارش‌ها مدعی شدند که نینتندو در پشت پرده، به سختی روی ساخت کنسول جدید کار می‌کند. بااین‌حال این کنسول تا اوایل بهار ۲۰۲۴ عرضه نمی‌شود. یک افشاگر دیگر هم چندی اعلام کرد که یک استودیو اسپانیایی چندی پیش کیت توسعه‌ی کنسول جدید نینتندو را دریافت کرده است.

در پایان بد نیست به این نکته اشاره کنیم که هیچ یک از موارد ذکرشده در این خبر تایید شده نیست و همچنان نمی‌توان با قاطعیت درمورد مواردی مثل تاریخ عرضه‌ی کنسول جدید نینتندو صحبت کرد. برای دریافت اطلاعات دقیق و رسمی باید در آینده منتظر باشیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده