نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۳

نمایش گیم‌پلی کوآپ در تریلر جدید بازی Helldivers 2

استودیو Arrowhead تریلر جدیدی از بازی Helldivers 2 پخش کرد که در آن بخش‌هایی از گیم‌پلی مبارزه و کوآپ قابل مشاهده است.

اخیرا استودیو Arrowhead تریلر جدیدی از بازی تیراندازی کوآپ Helldivers 2 پخش کرد که در آن جزئیات جدیدی از گیم‌پلی به نمایش گذاشته می‌شود. در این ویدیوی جدید یوهان پایلستد، کارگردان خلاق و مدیرعامل استودیو Arrowhead، به تجزیه و تحلیل مکانیسم‌های مختلف بازی پرداخت. به‌گفته این کارگردان، Helldivers 2 با اینکه یک بازی تیراندازی سوم‌شخص به شمار می‌آید، اما شامل ویژگی‌های عمیق و پیچیده‌ای می‌شود که تجربه آن را نسبت به سایر آثار، منحصر‌به‌فرد خواهند کرد.

اولین ویژگی جدید بازی را می‌توان Stratagem یا تدابیر جنگی دانست. این ویژگی ابزارهای جنگی ویژه‌ای را در خود جای می‌دهد و بازیکنان می‌توانند با فشردن دکمه‌های مخصوص آن‌ها را فعال کنند تا و انواع حمله‌ها از جمله بمباران هوایی، هلی‌پادها یا سلاح‌های قدرتمند بهره ببرند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که چیدن استراتژی مناسب پیرامون استفاده از Stratagem، کلید موفقیت در نبردهای Helldivers 2 است. برای مثال اگر یک دشمن قدرتمند به مانند Terminid Charger پیش روی بازیکنان قرار گیرد، آن‌ها باید از تیربار AT-48 یا تفنگ اتوماتیک AC-8 استفاده کنند تا بتوانند زره این دشمن را از بین ببرند.

از دیگر استفاده‌های Stratagem می‌توان به امکان قرار دادن یک محافظ دفاعی دربرابر حمله دشمنان اشاره کرد که فرصت کافی را برای رسیدن بازیکنان به محموله پشتیبانی را فراهم می‌کند. هر یک از اعضای تیم می‌تواند به Stratagem متفاوتی مجهز شود و همین موضوع اهمیت هماهنگی بازیکنان به‌عنوان یک تیم را نشان می‌دهد. کارگردان خلاق Helldivers 2 در ادامه تایید کرد گزینه شلیک به دوستان در این بازی فعال است و افراد یک تیم می‌توانند با شلیک گلوله یا فرود آوردن محموله مهمات روی سر اعضای تیم، باعث مرگ آن‌ها شوند. دراین‌میان استفاده از Stratagem مخصوص لوت به نام Reinforce به بازیکنان این امکان را می‌دهد از تجهیزات و تفنگ‌های هم‌تیمی کشته شده خود استفاده کنند. بازی Helldivers 2 قرار است امسال برای پلی استیشن 5 و کامپیوترها عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده