نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳

رونمایی از اعضای فرقه لین کوئی در تریلر گیم پلی بازی Mortal Kombat 1

استودیو ندررلم تریلر گیم‌پلی جدیدی از مورتال کامبت ۱ را برای رونمایی از کاراکترهای اسموک، سایرکس، سکتور، رین و فراست پخش کرد.

استودیو NetherRealm دومین تریلر گیم‌پلی بازی Mortal Kombat 1 را پخش کرد که اعضای فرقه لین کوئی را نشان می‌دهد. این تریلر با نمایش اسکورپیون و ساب-زیرو آغاز می‌شود و نهایتا اسموک نیز در نبردها به آن‌ها می‌پیوندد. قبیله لین کوئی را قاتل‌های شناخته‌شده‌ای نظیر ساب-زیرو، سایرکس، اسموک، سکتور و فراست تشکیل می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

تریلر گیم‌پلی مورتال کامبت ۱ برخی از مبارزان مهمان نظیر سایرکس، سکتور و فراست را برای اولین‌بار به نمایش در می‌آورد. درحالی‌که Cyrax یک اره مدور را برای نابودی دشمنان از سینه خارج می‌کند، کاراکتر Sektor قادر به شلیک موشک‌های هدف‌یاب است. کاراکتر Frost نیز خوشه‌های یخی پرتاب می‌کند و آن‌ها را در سینه دشمنان جای می‌دهد. این تریلر کاراکتر Rain را به‌عنوان یکی از کاراکترهای قابل تجربه Mortal Kombat 1 نشان می‌دهد.

آمادگی رین برای درگیری در بازی Mortal Kombat 1

مبارزه اسموک در بازی Mortal Kombat 1

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ (۱۹ سپتامبر ۲۰۲۳) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار می‌گیرد. پیش‌خریدکنندگان بازی Mortal Kombat 1 می‌توانند در ماه اوت به تجربه نسخه بتا بپردازند؛ درحالی‌که با خریداری نسخه‌های Premium و Kollector قادر به تجربه بازی از تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ (۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳) خواهید بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده