نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۵۷

اطلاعات فراوان در رابطه با بغداد در بازی Assassin’s Creed Mirage

یوبیسافت ویژگی جدید History of Baghdad را برای بازی Assassin’s Creed Mirage تایید کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مجموعه Assassin's Creed که در تمام نسخه‌ها از آن استفاده می‌شود، بهره‌گیری از واقعیت‌های تاریخی مربوط‌به هر دوره و سرزمین در داستان بازی است. در سال‌های گذشته تیم سازندگان تلاش کرده‌اند با استفاده از حوادث تاریخی و شخصیت‌های واقعی، به بازیکنان اطلاعات تاریخی ارزشمندی از هر دوره را ارائه دهند و این هدف در نسخه‌های اخیر با حالت Discovery Tour به شکل جالبی اجرا شده است. درحالی‌که هنوز مشخص نیست این حالت در بازی Assassin’s Creed Mirage وجود داشته باشد، اما علاقه‌مندان به کسب اطلاعات تاریخی همچنان می‌توانند اطلاعات جالبی برای غرق شدن در گذشته بغداد پیدا کنند.

شرکت یوبیسافت اخیرا ویژگی جدید History of Baghdad را برای بازی Assassin’s Creed Mirage تایید کرد که به بازیکنان امکان می‌دهد اطلاعات عمیقی در مورد تاریخ، هنر و فرهنگ بغداد در زمان خلافت عباسی قرن نهم به‌دست آورند.

یوبیسافت Assassin’s Creed Mirage را به‌عنوان ادای احترامی به بازی‌های قدیمی مجموعه به‌خصوص نسخه اول سری توسعه می‌دهد. به همین خاطر ویژگی History of Baghdad را در قالب بخشی از کدکس درون بازی که مشابه با پایگاه داده‌های انیموس در نسخه‌های قدیمی سری عمل می‌کند، در دسترس بازیکنان قرار خواهد داد. این بخش متناسب با پیشرفت بازیکنان در بازی شامل بخش‌های جدیدی خواهد شد که هر کدام اطلاعات جالبی را در بر دارند.

تلاش برای کشتن سرباز با خنجر مخفی در بازی Assassin’s Creed Mirage

بازیکنان با کنترل قهرمان داستان می‌توانند از ۶۶ مکان تاریخی در سراسر نقشه جهان باز بغداد بازدید کنند. این کار باعث می‌شود در مجموع پنج کتیبه قابل پژوهش با موضوع‌های تاریخی منحصر‌به‌فرد پیرامون تاریخ قرن نهم بغداد باز شوند که به مواردی از جمله اقتصاد، اعتقاد، سبک زندگی، علم، هنر، زندگی دربار و حکومت عباسی می‌پردازند. درنهایت بازیکنان می‌توانند پس از کامل کردن این بخش، یک جایزه ارزشمند بگیرند.

ویژگی History of Baghdad توسط تیمی از متخصصان تاریخی یوبیسافت به رهبری دکتر رافائل ویلند، متخصص تاریخ خاورمیانه توسعه داده شده است. همچنین یوبیسافت برای ارائه بهتر و دقیق‌تر این ویژگی با تیم‌های مختلفی از پژوهشگران تاریخی و شرکت‌های دیگر همکاری دارد و در آن از تصاویر رسمی ارائه‌شده توسط موزه‌های تاریخی سراسر جهان استفاده می‌کند.

بازی Assassin’s Creed Mirage قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار گیرد. شما می‌توانید تصاویری از History of Baghdad را در زیر مشاهده کنید.

نظر شما درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی اساسینز کرید میراژ چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده