// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰

احتمال حضور ارلینگ هالند روی کاور بازی EA Sports FC 24

براساس گزارش منتشر شده از سوی یک افشاگر، ارلینگ هالند، بازیکن نروژی باشگاه منچسترسیتی، ستاره‌ی کاور بازی EA Sports FC 24 خواهد بود.

از قبل به‌صورت رسمی اعلام شده بود که از سال ۲۰۲۳ همکاری الکترونیک آرتز و فدراسیون بین‌المللی فوتبال که با نام فیفا شناخته می‌شود، بعد از نزدیک به دو دهه و نیم قطع خواهد شد. به این ترتیب جدیدترین نسخه از شبیه‌ساز فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز از این پس با نام EA Sports FC شناخته خواهد شد.

EA Sports FC 24 در تاریخ نامعلومی از ماه ژوئیه رسما رونمایی خواهد شد؛ بااین‌حال به‌تازگی یک افشاگر با نام مستعار billbil-kun جزئیات جدیدی از این بازی را به اشتراک گذاشته است. این افشاگر قبلا گفته بود که EA Sports FC 24 در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد و حالا در جدیدترین ادعای خود از ستاره‌ی کاور بازی پرده‌برداری کرده است.

به نظر می‌رسد که روند حضور کیلیان ام‌باپه، ستاره‌ی باشگاه پاریسن ژرمن روی کاور بازی از امسال به پایان خواهد رسید. تصویر ام‌باپه روی کاور FIFA 21، فیفا 22 و FIFA 23 قرار داشت و به‌نوعی ستاره‌ی این بازی فوتبالی محسوب می‌شد. بااین‌حال، مطابق گفته‌ی billbil-kun تصویر ارلینگ هالند، ستاره‌ی تیم منچسترسیتی روی کاور EA Sports FC 24 قرار خواهد گرفت. مهاجم نروژی فصل گذشته موفق به کسب سه‌گانه‌ی تاریخی با این باشگاه انگلیسی شد و به‌نوعی حضور هالند روی کاور بازی چندان امری شگفت‌آور محسوب نمی‌شود.

براساس ادعای این افشاگر، هالند تنها ستاره‌ی حاضر روی کاور نسخه‌ی استاندارد EA Sports FC 24 خواهد بود؛ این در حالی است که ۳۰ ستاره‌ی فوتبال مرد و زن روی کاور نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن بازی حضور خواهند داشت. به نظر می‌رسد که تصویر این ۳۰ فوتبالیست به‌صورت رندر شده از درون بازی، روی کاور نسخه‌ی آلتیمت قرار خواهند گرفت. افشاگر اعلام کرده که از جمله ستاره‌های حاضر روی نسخه‌ی آلتیمیت بازی می‌توان به بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور، سامانتا کر، زین الدین زیدان، پله، یوهان کرایوف و سون هیونگ مین اشاره کرد.

درنهایت اعلام شد که هفته‌ی آینده و در تاریخ ۲۲ تیرماه (۱۳ ژوئیه) به‌صورت رسمی از EA Sports FC 24 رونمایی می‌شود. همچنین کاربران از همان روز معرفی بازی می‌توانند این اثر را پیش خرید کنند.

براساس شایعه‌های قبلی، بازی EA Sports FC 24 در تاریخ ۷ مهرماه (۲۹ سپتامبر) عرضه خواهد شد. همچنین، افرادی که نسخه‌ی آلتیمیت ادیشن بازی را پیش خرید کنند از تاریخ ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) می‌توانند دسترسی زودهنگام به بازی داشته باشند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده