نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲

معرفی رشید به عنوان اولین شخصیت الحاقی بازی Street Fighter 6 در تریلر تازه

شرکت کپکام با پخش تریلری تازه از گیم‌پلی مبارزه Rashid، اولین شخصیت الحاقی Street Fighter 6، رونمایی کرد.

پس از موفقیت‌های بازی مبارزه‌ای Street Fighter 6 که توانست تحسین منتقدان و استقبال بالای بازیکنان را به‌دست آورد، شرکت کپکام شروع به ارائه محتوای پس از عرضه و نمایش شخصیت‌های Character Pass کرده است. حال در تریلری که به‌تازگی از بازی منتشر شد، می‌توانیم گیم‌پلی مبارزه رشید را مشاهده کنیم که به‌عنوان اولین شخصیت الحاقی استریت فایتر 6 شناخته می‌شود.

رشید که برای اولین‌بار به‌عنوان بخشی از فهرست اصلی مبارزان بازی Street Fighter 5 به مجموعه راه یافت، ترکیبی از حرکات جدید و کلاسیک خود را ارائه می‌کند که بر محور پارکور و کمبوهای سریع هستند. این مبارز کمبو ویژه Arabian Cyclone، حرکت دوبل پرش جدید Arabian Skyhigh و فن Ysaar از نسخه قبلی را به همراه یک سوپر آرت فوق‌العاده در مبارزات استفاده خواهد کرد.

رشید اواخر ماه ژوئیه وارد بازی Street Fighter 6 خواهد شد و برای همه کسانی که نسخه‌های دیلاکس یا آلتیمیت بازی و کاراکتر پس سال اول را خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. علاوه‌بر این، Fighting Pass داخل بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قبل از تصمیم‌گیری برای خرید شخصیت الحاقی، به مدت یک ساعت رایگان به تجربه بازی با آن بپردازند. شخصیت‌های آینده بازی Street Fighter 6 شامل A.K.I ،Ed و Akuma هستند. این بازی در حال حاضر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس است.

مشاهده ویدیو در آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی استریت فایتر 6 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده