نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۲

نمایش شخصیت‌ها و دوبله انگلیسی در تریلر جدید Persona 3 Reload

شرکت Atlus با پخش تریلر جدید از گیم‌پلی بازی Persona 3 Reload به نمایش کاراکترهای اصلی و دوبله انگلیسی آن‌ها پرداخت.

درحالی‌که انتظار طرفداران سری پرسونا برای معرفی نسخه ششم ادامه دارد اما شرکت آتلوس تا آن زمان بازی‌های دیگری برای ارائه تدارک دیده است. یکی از این آثار، بازسازی نسخه سوم تحت نام Persona 3 Reload به حساب می‌آید که قرار است در ماه‌های آینده عرضه شود. تاکنون نمایش‌های این بازسازی امیدوارکننده بوده‌اند و حال شرکت آتلوس در رویداد Anime Expo امسال تریلر جدیدی از گیم‌پلی آن را به اشتراک گذاشته است.

این تریلر جدید علاوه‌بر نمایش بخش‌هایی از گیم‌پلی در دو دنیای واقعی و خیالی بازی Persona 3 Reload، روی شخصیت‌های اصلی داستان تمرکز دارد تا بازیکنان بیشتر با این افراد و صداگذاری انگلیسی آن‌ها آشنا شوند. طرفداران بازی اورجینال می‌توانند در این تریلر شخصیت‌های آشنایی از جمله یوکاری، جونپی، فوکا، میتسورو، آکیهیکو و پروتاگونیست اصلی را ببینند.

بازی Persona 3 Reload قرار است در اوایل سال ۲۰۲۴ روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در زمان عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس خواهد بود. طرفداران مجموعه پرسونا می‌توانند علاوه‌بر این بازی، منتظر تجربه نسخه فرعی Persona 5 Tactica با مبارزاتی تاکتیکال و نوبتی در ماه نوامبر امسال باشند.

دانلود از آپارات

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده