// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۱

کارگردان Super Mario RPG روی ریمیک بازی کار نمی‌کند

کارگردان نسخه‌ی اصلی Super Mario RPG به‌صورت رسمی اعلام کرد که روی نسخه‌ی ریمیک این بازی کار نمی‌کند.

در جریان آخرین نینتندو دایرکت، از ریمیک بازی Super Mario RPG به‌صورت رسمی رونمایی شد. بدون هیچ شکی یکی از نقاط عطف مراسم رونمایی از این بازی بود. اما شاید یکی از بزرگ‌ترین سوالات علاقه‌مندان به مجموعه‌ی ماریو این باشد که آیا سازندگان نسخه‌ی SNES روی بازسازی بازی کار می‌کنند یا خیر. در همین حال مشخص شده که چیهیرو فوجیوکا، یکی از دو کارگردان بازی Super Mario RPG: Legend of the Seven Stars در روند ساخت و توسعه‌ی ریمیک بازی هیچ دخالتی نخواهد داشت.

فوجیوکا که سابقه‌ی کار روی چندین بازی از مجموعه‌ی Mario and Luigi را هم در کارنامه‌ی خودش دارد در پاسخ به یکی از کاربران در توییتر این خبر را تایید کرد. در ادامه او اعلام کرد که از رونمایی این بازی شگفت زده شده است؛ این بدان معنا است که احتمالا فوجیوکا هیچ اطلاع قبلی از برنامه‌های نینتندو برای ساخت ریمیک Super Mario RPG نداشته است. بااین‌حال، او در ادامه گفت که به‌شدت منتظر انتشار و تجربه‌ی بازی است.

در پایان باید به این مورد اشاره کنیم که یوکی شیمومارا، آهنگساز نسخه‌ی اصلی بازی برای کار روی نسخه‌ی ریمیک در همان نقش باز خواهد گشت. او این خبر را چندی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد.

نسخه‌ی ریمیک Super Mario RPG در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده