// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۷

شایعه: نینتندو کیت توسعه کنسول بعدی خود را در اختیار یک استودیو اسپانیایی قرار داد

یک گزارش جدید، از دریافت کیت توسعه‌ی کنسول بعدی شرکت نینتندو توسط یک استودیو اسپانیایی خبر می‌دهد.

در هفتمین سال از زندگی نینتندو سوییچ، این کنسول همچنان به فروش خیره‌کننده‌ی ادامه می‌دهد و چند بازی موردانتظار، به‌زودی برای این پلتفرم عرضه خواهند شد. بااین‌حال بر هیچ‌کس پوشیده نیست که بعد از گذر هفت سال از عرضه‌ی سوییچ، شرکت نینتندو در حال کار روی توسعه و آماده‌سازی کنسول بعدی خود است.

در همین راستا، به نظر می‌رسد که یک استودیو اسپانیایی به‌تازگی کیت توسعه (Dev Kit) کنسول جدید نینتندو را از سوی این شرکت دریافت کرده است. این گزارش توسط یکی از کاربران توییتر با نام کاربری NWeedle منتشر شد. این کاربر قبلا اطلاعات دیگری مثل در دست ساخت بودن Metroid Dread را قبل از رونمایی رسمی، اعلام کرده بود.

مطابق گزارش این افشاگر، کیت توسعه‌ی کنسول بعدی نینتندو به‌تازگی توسط یک استودیو اسپانیایی دریافت شده است. باوجود اینکه به هیچ نامی در گزارش مذکور اشاره نشده، باتوجه‌به سوابق همکاری نینتندو با استودیوهای اسپانیایی می‌توان حدس زد که مرکوری استیم، همان استودیویی باشد که در حال حاضر کیت توسعه‌ی کنسول جدید این شرکت ژاپنی را در اختیار دارد. پیش از این، مرکوری استیم با همکاری نینتندو به تولید و توسعه‌ی آثاری همچون Metroid Dread و Metroid: Samus Returns پرداخته بود.

همچنین این افشاگر اخیرا یک ویدیویی اسپانیایی زبان را در یوتیوب لایک کرده که در آن ادعا می‌شود که کیت توسعه‌ی جدید نینتندو به وسیله‌ی کنترلر پرو سوییچ در حال استفاده است. علاوه‌بر این، در این ویدیو گفته شده که نینتندو قصد دارد تا زمان رونمایی، این کنسول را به‌طور کامل مخفی نگه دارد.

در گزارش‌های قبلی اعلام شده که روند ساخت کنسول بعدی نینتندو در مسیر درستی قرار دارد. بااین‌حال ظاهرا نباید زودتر از فصل بهار، انتظار عرضه‌ی این پلتفرم را داشت.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده