// دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۱

رونمایی از کاراکترهای مختلف بازی Mortal Kombat 1 در آینده نزدیک

خالق سری بازی مورتال کامبت گفت که به‌زودی با پخش تریلر گیم‌پلی جدید، از شخصیت‌های اصلی و شخصیت‌های Kameo بیشتری رونمایی می‌کند که در Mortal Kombat 1 حضور خواهند داشت.

استودیو NetherRealm تا این لحظه با تریلرها و جدیدترین اخبار بازی Mortal Kombat 1 موفق به جلب توجه تعداد زیادی از گیمرها شده است. بااین‌حال هنوز ۷۸ روز تا عرضه‌ی این ویدیوگیم فاصله داریم و منتظر نمایش‌های بیشتری هستیم. به همین دلیل اد بون، کارگردان بازی فایتینگ مورتال کامبت ۱ اعلام کرد: «ما یک تریلر گیم‌پلی عالی دیگر داریم که به‌زودی از راه می‌رسد؛ با رونمایی از مبارزهای اصلی و Kameo بیشتر».

بسیاری از طرفدارها از توییت اد بون این‌طور برداشت کرده‌اند که طی هفته‌ی جاری شاهد پخش تریلر جدید بازی مورتال کامبت ۱ خواهیم بود.

مبارز بازی Mortal Kombat 1

لیو کانگ، ریدن، کیتانا، ملینا، ساب-زیرو، اسکورپیون، کونگ لائو، جانی کیج، ریکو، کنشی و شنگ سونگ شخصیت‌هایی هستند که حضور آن‌ها در فهرست مبارزهای اصلی بازی Mortal Kombat 1 تایید شده است. ساب-زیرو، گورو، کینو، استرایکر، جکس و سونیا بلید هم در گروه کاراکترهای Kameo قرار گرفته‌اند که شخصیت‌های اصلی می‌توانند از آن‌ها برای انجام حملات خاص در طول مبارزه کمک بگیرند. باید دید این دو فهرست تا قبل از عرضه‌ی بازی چه‌قدر طولانی‌تر می‌شوند.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده