نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶

تغییرات و بهبودهای اساسی نرم‌افزار یوبیسافت کانکت پی‌سی در آینده

یوبیسافت با پخش یک تریلر توضیح داد نرم‌افزار یوبیسافت کانکت روی کامپیوترها با تغییرات و بهبودهای زیادی همراه خواهد بود.

شرکت یوبیسافت اخیرا اعلام کرده است نرم‌افزار Ubisoft Connect خود روی کامپیوتر را مورد بازنگری قرار خواهد داد. یوبیسافت برای توضیح بهتر این بازنگری و بهبودهای آینده، یک ویدیوی کوتاه را با مخاطبان به اشتراک گذاشت که در آن وعده یک تجربه عمیق‌تر با به‌روزرسانی آینده داده می‌شود. این شرکت فرانسوی در نظر دارد نسخه بتای این به‌روزرسانی را در تابستان امسال در دسترس کاربران قرار دهد تا ویژگی‌های جدید یوبیسافت کانکت روی پی‌سی را آزمایش کند.

نسخه ارتقایافته یوبیسافت کانکت پی‌سی شامل بهبود در قابلیت‌های استفاده از نرم‌افزار ازطریق یک رابط کاربری تازه خواهد بود و از جمله پیشرفت‌های آن می‌توان به امکان یافتن بازیکنان دیگر که علاقه‌مند به تجربه بازی‌های مشترک با کاربر هستند، اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این نرم‌افزار، ادغام عمیق‌تر تجربه بازی با قابلیت‌های استریم یوبیسافت کانکت است که به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی‌ها را ازطریق یک پیوند خصوصی استریم کنند.

همچنین صفحه مربوط‌به فهرست بازی‌های خریداری‌شده توسط بازیکن در نرم‌افزار یوبیسافت کانکت پی‌سی شامل تغییراتی خواهد شد که یکی از آن‌ها تغییر چیدمان فهرست بازی‌ها از عمودی به افقی است تا بازیکنان فضای بیشتری از صفحه‌نمایش را در اختیار داشته باشند. علاوه‌بر این وضعیت نصب بازی‌ها در این بخش نشان داده می‌شود و کتابخانه یکپارچگی بهتری با اشتراک یوبیسافت پلاس دارد.

دانلود ویدیو از آپارات

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده