نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷

مت بوتی: هنوز برای عرضه The Outer Worlds 2 روی پلی استیشن تصمیم نگرفته‌ایم

به‌گفته مت بوتی، رئیس استودیوهای ایکس باکس، مایکروسافت برای انتشار The Outer Worlds 2 روی پلی استیشن تصمیمی نگرفته است.

کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده (FTC) اوایل این ماه، رای خود برای جلوگیری از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت را صادر کرد و در حال حاضر هر دو طرف برای رسیدن به هدف خود در دادگاه حضور دارند. در ادامه این روند از مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌‌سازی ایکس‌ باکس، در مورد نسخه‌های پلی‌ استیشن بازی‌های Deathloop ،The Outer Worlds و Ghostwire: Tokyo سؤال شد.

مت بوتی در پاسخ به این سؤال گفت که بتسدا قبل از خریداری شدن توسط مایکروسافت، با سونی برای عرضه انحصاری دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo قرارداد داشت و نسبت به آن متعهد ماند. در ادامه بوتی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال عرضه The Outer Worlds 2 به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر گفت که مایکروسافت هنوز در این‌باره تصمیمی نگرفته است. او تاکید داشت که این شرکت تمایل دارد از مخاطبان فرانچایزهای خود روی سایر پلتفرم‌ها و مشابه با آنچه در مورد دو بازی Minecraft و The Elder Scrolls Online دیده می‌شود، پشتیبانی کند.

دنباله The Outer Worlds در رویداد E3 سال ۲۰۲۱ برای عرضه روی کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس معرفی شد و از آن زمان تاکنون هیچ جزئیات جدیدی از آن منتشر نشده است. با اینکه بیانیه اخیر مت بوتی، عرضه این دنباله روی پلی استیشن را تایید نمی‌کند، اما احتمال عرضه آن روی کنسول نسل نهمی سونی مدتی پس از پلتفرم‌های اعلام شده وجود دارد. باتوجه‌به خرید بتسدا در سال ۲۰۲۰ توسط مایکروسافت و گزارش‌هایی که ادعا دارند توسعه The Outer Worlds 2 در سال ۲۰۱۹ شروع شده است، احتمال برنامه‌ریزی عرضه آن روی پلی استیشن دور از انتظار نیست.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده