نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

ماجراجویی سونیک و دوستان در تریلر بازی Sonic Origins Plus

شرکت سگا در آستانه انتشار بازی Sonic Origins Plus تریلر جدیدی از آن را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا تریلر جدیدی از بازی Sonic Origins Plus را پخش کرد. این بازی در تاریخ ۲ تیر (۲۳ ژوئن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد و امکان تجربه ۱۲ بازی کنسول Game Gear نظیر Sonic Blast و Sonic Drift 2 به‌همراه تعدادی کاراکتر قابل بازی تازه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات

ایمی رُز به‌عنوان کاراکتر قابل بازی در نسخه اول تا سوم بازی Sonic the Hedgehog و بازی Sonic CD قابل تجربه خواهد بود و دارای یک گونه ابرقدرت نظیر Super Sonic است. علاوه‌براین ناکلز نیز به‌عنوان کاراکتر قابل تجربه در بازی Sonic CD حضور دارد و طرفدارها را با چالش‌های بیشتری مواجه خواهد کرد. بازی Sonic Origins Plus با برچسب قیمتی ۳۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و شامل تمام بسته‌های الحاقی انتشاریافته برای بازی اصلی است.

کسانی که سال گذشته بازی Sonic Origins را خریداری کردند، با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار می‌توانند محتویات تازه را در قالب یک بسته الحاقی دریافت کنند. نسخه فیزیکی بازی Sonic Origins Plus نیز با قیمت ۳۹.۹۹ دلار منتشر خواهد شد. افرادی که امیدوار به تجربه یک بازی ساید-اسکرولینگ کاملا تازه از سونیک هستند، باید منتظر عرضه بازی Sonic Superstars در پاییز باشند. جزیئات بیشتری از این مجموعه در رویداد Sonic Central آتی منتشر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده