نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷

احتمال معرفی بازی Quake 2 Remastered در آینده نزدیک

کمیته مدیریت و رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی در کره نسخه ریمستر بازی اول-شخص شوتر کلاسیک Quake 2 را رده‌بندی سنی کرده است.

از مدت‌ها پیش طرفداران بازی‌های اول-شخص شوتر کلاسیک Quake امیدوارند تا این مجموعه مانند دیگر آثار شوتر تحسین‌شده شرکت id Software نظیر DOOM و Wolfenstein احیا شود. شرکت‌های Bethesda و آی‌دی سافتور در نمایشگاه QuakeCon سال ۲۰۲۱ از نسخه ریمستر بازی Quake رونمایی کردند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که احتمالا به‌زودی اخبار بیشتری از این مجموعه در اختیار طرفدارها قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که رسانه Gematsu گزارش داد، کمیته مدیریت و رتبه‌بندی بازی‌های ویدیویی در کره بازی Quake 2 Remastered را رده‌بندی سنی کرده است. با اینکه رسما از این بازی رونمایی نشده است، اما رده‌بندی سنی آن احتمالا از معرفی نسخه ریمستر در آینده نزدیک حکایت دارد؛ به‌خصوص که رویداد QuakeCon 2023 برای برگزاری در ماه اوت برنامه‌ریزی شده است. به‌هرشکل طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانند.

نسخه ریمستر بازی Quake نیز پیش از معرفی در نمایشگاه QuakeCon توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده بود. هنوز معلوم نیست که آیا می‌توان انتظار محتویات جدیدی را در ریمستر احتمالی Quake 2 داشت یا خیر. ریمستر نسخه اول محتوای اضافی جدیدی را ارائه می‌کرد که توسط استودیو MachineGames توسعه یافته بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده