نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۶

عرضه انحصاری بازی Indiana Jones برای ایکس باکس و پی سی

پیت هاینز، رئیس بتسدا تایید کرد که بازی Indiana Jones به شکل انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس و پی سی عرضه خواهد شد.

دادگاه FTC و مایکروسافت هم‌اکنون در جریان است و شاهد انتشار اطلاعات جالب زیادی هستیم و طبق جدیدترین اخبار بازی، وضعیت انحصاری بودن یا نبودن یکی از بازی‌های موردانتظار بتسدا مشخص شده است. پیت هاینز، مدیر بتسدا در جریان پرسش و پاسخ تایید کرد که بازی Indiana Jones که توسط استودیو ماشین‌گیمز در دست ساخت است، به شکل انحصاری برای کنسول‌های ایکس باکس و پی سی عرضه خواهد شد. همچنین این بازی از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت.

هاینز در ادامه تایید کرد که قرارداد اولیه بتسدا با دیزنی برای عرضه مولتی‌پلتفرم بازی ایندیانا جونز بوده است که این موضوع برای قبل از خرید زنیمکس توسط مایکروسافت بود. پس از خرید بتسدا توسط مایکروسافت، ردموندی‌ها با دیزنی برای عرضه انحصاری بازی Indiana Jones برای کنسول‌های ایکس باکس و پی سی به توافق رسیدند. مایکروسافت پیش از این به قرارداد انحصاری زمانی دو بازی Deathloop و Ghostwire: Tokyo برای پلی استیشن 5 احترام گذاشته بود و تغییری در آن ایجاد نکرد.

بااین‌حال، مایکروسافت تصمیم گرفت تا بازی‌های دیگر بتسدا مثل استارفیلد و ردفال را به شکل انحصاری پلتفرم‌های خود عرضه کند. بازی Indiana Jones در ابتدا در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما در آن زمان اطلاعاتی از پلتفرم‌های بازی منتشر نشد و از آن زمان هم اخبار بیشتری از این بازی منتشر نشده است و تنها می‌دانیم که تاد هاوارد به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در بازی ایندیانا جونز حضور دارد و این بازی را اثری متفاوت توصیف کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده