// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۱

رونمایی نینتندو از بازی Super Mario Bros. Wonder ؛ ماریو دو بعدی جدید

شرکت Nintendo در پایان رویداد نینتندو دایرکت امروز با یک تریلر جذاب و رنگارنگ از بازی انحصاری Super Mario Bros. Wonder رونمایی کرد.

سورپرایز نهایی مراسم نینتندو دایرکت ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ چیزی نبود جز یک بازی دوبعدی جدی ماریو با نام Super Mario Bros. Wonder. شرکت Nintendo اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۲۰ اکتبر (جمعه، ۲۸ مهر) روی کنسول نینتندو سوییچ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد.

بالاخره بعد از چند تجربه‌ی سه‌بعدی در سری سوپر ماریو از جمله بازی Super Mario Odyssey، بازی Super Mario 3D World + Bowser’s Fury و بازی Super Mario 3D All-Stars نوبت به اثری رسیده است که در اصل عاشقان بازی‌های دوبعدی ساید-اسکرولینگ ماریو را هدف می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از بازی Super Mario Bros. Wonder را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

پاورآپ‌های مختلف در گیم‌پلی بازی Super Mario Bros. Wonder نقش دارند؛ از جمله قدرتی که می‌تواند ماریو و دوست‌های او را تبدیل به فیل کند. در این ماجراجویی تازه با دشمن‌های پرشمار، لوله‌های زنده و کاراکترهای گوناگون روبه‌رو خواهیم شد.

حضور ماریو، لوییجی، پیچ، تود، یوشی و دیزی در بازی Super Mario Bros. Wonder تایید شده است. باید صبر کرد و دید که شرکت ژاپنی نینتندو در ادامه چه اطلاعاتی را در رابطه با این بازی انحصاری اعلام می‌کند.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده