نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

اعلام تاریخ انتشار حالت Team Deathmatch برای بازی Valorant

شرکت رایت گیمز با پخش تریلرهای جدیدی اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی باید منتظر تجربه حالت Team Deathmatch بازی Valorant باشند.

بازی شوتر اول-شخص Valorant در به‌روزرسانی شماره ۷.۰ میزبان یک حالت تازه خواهد شد که به شما و هم‌تیمی‌هایتان اجازه می‌دهد تا در یکی از سه نقشه موجود به مقابله با تیم دشمن بپردازید. این حالت ۵ بازیکن دربرابر ۵ بازیکن درواقع یک حالت Team Deathmatch است که شرکت Riot Games با پخش تریلرهای جدیدی به‌سراغ معرفی آن رفته است. طرفدارها باید در تاریخ ۶ تیر (۲۷ ژوئن) منتظر راه‌یابی این حالت به بازی ولورنت باشند.

حالت Team Deathmatch بازی Valorant دارای ۳ نقشه تازه خواهد بود. در این حالت بازیکن‌ها ۱.۵ ثانیه پس از مرگ دوباره به جریان بازی باز می‌گردند و باید تا رسیدن تعداد کشته‌های یک تیم به ۱۰۰ مبارزه کنند. بنابر اعلام رایت گیمز، این حالت ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه به طول می‌انجامد و به ۴ مرحله تقسیم می‌شود. اگر در پایان زمان هیچ‌یک از تیم‌ها نتوانند ۱۰۰ بازیکن تیم حریف را از پای درآورند، گروهی برنده خواهد بود که تعداد بیشتری از حریف را کشته باشد.

بازیکن‌ها می‌توانند سلاح‌ها و تجهیزات مد نظرشان را در ابتدای هر مسابقه یا پیش از شروع هر یک از ۴ مرحله Team Deathmatch انتخاب کنند. گیمرها قادر به تغییر لوداوت پیش از Spawn نیز خواهند بود. تجهیزات و سلاح‌ها با رسیدن به مراحل پایانی ارتقا خواهند یافت. این حالت دارای ۳ نقشه Piazza ،District و Kasbah است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده