// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۹

قسمت جدید نینتندو دایرکت فردا برگزار خواهد شد

با اعلام رسمی شرکت نینتندو، قسمت جدیدی از کنفرانس نینتندو دایرکت، فردا به‌صورت رسمی برگزار خواهد شد.

پس از گمانه زنی‌های فراوان، شرکت نینتندو به‌صورت رسمی از برگزاری قسمت جدید نینتندو دایرکت برای فردا خبر داد. بر همین اساس، فردا از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت ایران می‌توانیم شاهد انتشار جزئیات جدید و رسمی از بازی‌های موردانتظار کنسول نینتندو سوییچ باشیم. مطابق اعلام نینتندو، مدت زمان برگزاری این دایرکت حدود ۴۰ دقیقه خواهد بود.

پیش از این انتشار اطلاعاتی از Pikmin 4 رسما تایید شده بود؛ این احتمال وجود دارد که نینتندو یک دموی قابل بازی هم از این اثر منتشر کند. چندی پیش شایعاتی منتشر شده بود که ریمیک یکی از نسخه‌های کلاسیک ماریو و یک بازی دو بعدی جدید از این مجموعه در دست ساخت قرار دارند؛ امکان دارد تا فردا شاهد انتشار برخی جزئیات در این رابطه باشیم.

علاوه‌براین، بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی و کنسول‌های نینتندو منتظر اعلام جزئیات رسمی یا یک نمایش از بازی Metroid Prime 4 که ساخت آن در ژانویه سال ۲۰۱۹ به‌صورت رسمی توسط استودیو رترو مجددا آغاز شده، هستند. یک سری گزارش‌ها هم خبر از تایید ساخت نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Persona 3 Reload می‌دهند.

شاید فردا شاهد حضور Team Cherry’s Hollow Knight: Silksong در طی نینتندو دایرکت باشیم؛ هرچند که احتمال به وقوع پیوستن این موضوع پایین است. همچنین طرفداران امیدوار هستند تا شاهد یک نمایش یا انتشار جزئیاتی از دنباله‌ی Metroidvania در طی مراسم نینتندو دایرکت فردا باشند.

به نظر شما در جریان قسمت جدید نینتندو دایرکت که فردا برگزار می‌شود، شاهد انتشار جزئیاتی از کدام بازی‌ها خواهیم بود؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده