نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵

عبور آمار بازیکنان Ghostwire: Tokyo از ۵ میلیون نفر

با اعلام استودیو تانگو گیم‌ورکز، آمار بازیکنان Ghostwire: Tokyo از پنج میلیون نفر فراتر رفته است.

کمتر از دو ماه پیش تایید شد آمار بازیکنان Ghostwire: Tokyo از چهار میلیون نفر بیشتر شده است. حال به نظر می‌رسد در همین زمان کم، آمار بازیکنان آن به یک نقطه عطف جدید رسیده است. در همین راستا استودیو تانگو گیم‌ورکز در پیام توییتری از طرفداران تشکر کرد و خبر عبور آمار بازیکنان Ghostwire: Tokyo از پنج میلیون نفر را داد. این توسعه‌دهنده در ادامه برای جشن گرفتن این موفقیت، یک تصویر هنری از شخصیت‌های بازی را به اشتراک گذاشت که توسط کنتا موراماتسو، طراح کانسپت آرت خلق شده است. در ادامه می‌توانید تصویر را ببینید.

تصویر هنری پنج میلیونی شدن بازی Ghostwire: Tokyo

Ghostwire: Tokyo اولین‌بار در مارس ۲۰۲۲ روی کنسول پلی استیشن 5 و کامپیوترها عرضه شد. در ادامه این بازی به مدت یک سال در انحصار کنسولی پلی استیشن قرار داشت و با اینکه در آن مدت فروش و محبوبیت فوق‌العاده‌ای کسب نکرد، اما به مرور پایگاه ثابتی از طرفداران را به‌دست آورد. در ادامه این بازی در آوریل گذشته روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به همراه سرویس‌های پلی استیشن پلاس و ایکس باکس گیم‌پس در دسترس قرار گرفت که باعث افزایش تعداد بازیکنان آن شد.

بازیکنان Ghostwire: Tokyo می‌توانند علاوه‌بر تجربه کمپین اصلی، محتوای به‌روزرسانی Spider’s Thread را تجربه کنند که شامل یک برج ۳۰ طبقه با مکانیسم‌های روگ‌لایت، یک منطقه جدید به نام Middle School و صحنه‌های سینمایی بیشتر برای کمپین اصلی است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده