نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۲

فیل اسپنسر: هدف ما توسعه بهترین Starfield ممکن است

فیل اسپنسر در مصاحبه اخیر خود تاکید کرد هدف ایکس باکس توسعه بهترین تجربه ممکن از بازی Starfield است.

با اینکه شرکت مایکروسافت در هفته‌های گذشته زیر بار انتقاد فراوان پیرامون عرضه بازی ردفال قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد با برگزاری شوکیس اخیر خود توانسته است بسیاری از طرفداران ایکس باکس را راضی کند. بدون شک یکی از دلایل این تغییر نگرش نسبت به آینده ایکس باکس را می‌توان به نمایش خیره‌کننده بازی استارفیلد مرتبط دانست.

در گذشته فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، پس از انتشار ردفال با بازیکنان صحبت کرد و گفت: «هیچ دنیایی وجود ندارد که حتی اگر امتیاز استارفیلد ۱۱ از ۱۰ باشد، مردم شروع به فروختن پلی استیشن 5 خود کنند». با این حال اسپنسر در مصاحبه اخیر با گاردین توضیح داد که از گفته خود پیرامون بازی استارفیلد در گذشته رضایت ندارد و هدف مایکروسافت ارائه بهترین تجربه ممکن از بازی نقش‌آفرینی فضایی و علمی-تخیلی استارفیلد در آینده است.

اسپنسر در این باره گفت: «برخلاف بخشی از صحبت‌های گذشته‌ام که آن را دوست ندارم، ارائه بازی‌های باکیفیت برای استراتژی ما بسیار اهمیت دارند؛ بنابراین هنوز هم هدف ما این نیست که استارفیلد امتیاز ۱۱ از ۱۰ را کسب کند و با اینکه تمایل چندانی برای استفاده از امتیاز منتقدان به عنوان شاخص کیفیت بازی‌ها ندارم، اما ساختن بهترین استارفیلد ممکن قطعا از اهداف ما خواهد بود. من می‌خواهم ایکس باکس بهترین بازی‌هایی را که می‌تواند بسازد».

بازی Starfield قرار است در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. با تایید بتسدا، اجرای بازی استارفیلد تنها با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه امکان‌پذیر است و رزولوشن آن روی ایکس باکس سری ایکس 4K و روی ایکس باکس سری اس 1440p خواهد بود.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده