نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

امکان ترور اهداف به ترتیب دلخواه در بازی Assassin’s Creed Mirage

در بازی Assassin’s Creed Mirage باسیم چندین هدف برای ترور خواهند داشت که بازیکن‌ها می‌توانند به ترتیب دلخواه به‌سراغ آن‌ها بروند.

توسعه‌دهندگان Assassin’s Creed Mirage بارها تأکید کردند که این بازی مانند نسخه‌های اولیه اساسینز کرید دوباره روی مخفی‌کاری و ترورها تمرکز دارد. بنابراین بازیکن‌ها به ابزارها و تکنیک‌های مختلفی برای نابودی اهداف دسترسی خواهند داشت؛ هرچند این تنها قسمتی نیست که اساسینز کرید میراژ آزادی عمل بالایی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

سارا بولیو، کارگردان روایت داستان Assassin’s Creed Mirage در گفت‌وگو با رسانه Wccftech اعلام کرد که این بازی به‌جای هدایت خطی بازیکن‌ها از یک هدف به هدف دیگر به آن‌ها اجازه انتخاب اهداف ترور به ترتیب دلخواه را می‌دهد. با استناد به اظهارات سارا بولیو، رتبه Hidden Ones که با انجام ترورها افزایش می‌یابد، تأثیری بر اهداف انتخابی برای ترور نخواهد داشت و گیمرها می‌توانند به‌صورت آزادانه هدف بعدی خود را انتخاب کنند.

سارا بولیو گفت: «صرف‌نظر از میزان پیشرفت [در رتبه Hidden Ones] می‌توانید هر هدفی را به ترتیب دلخواه برای ترور انتخاب کنید. شما قادر به انجام هر کاری خواهید بود». درنتیجه بازیکن‌ها می‌توانند به ترتیب دلخواه ابزارهای جدیدی را برای باسیم آزاد کنند؛ هرچند با کشتن هر یک از یک اهداف اصلی یک ابزار تازه در دفتر Hidden Ones باز می‌شود.

کارگردان روایت Assassin’s Creed Mirage توضیح داد: «تصمیم با شما است. هر بار که یکی از اهداف اصلی را از پا در می‌آورید و به دفتر مراجعه می‌کنید، رفیق را در جریان امور قرار می‌دهید و می‌توانید یکی از ابزارها را انتخاب کنید».

بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ ۲۰ مهر (۱۲ اکتبر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده