نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۶

پخش اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Nexus VR

شرکت یوبیسافت اولین تصاویر رسمی از گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Nexus VR را منتشر کرد.

طرفداران سری Assassin’s Creed منتظر هستند تا جدیدترین نسخه اصلی مجموعه یعنی Assassin’s Creed Mirage در در ماه اکتبر تجربه کنند. باتوجه‌به اینکه یوبیسافت وعده بازگشت به ریشه‌های سری را با این بازی داده است، بسیاری از توجهات روی آن قرار دارند. با این وجود یوبیسافت درکنار نسخه Mirage مشغول توسعه نسخه‌های دیگری از سری Assassin’s Creed است که از جمله آن‌ها می‌توان به پروژه‌های Codename RED و Codename HEXE اشاره کرد. البته طرفداران می‌توانند علاوه‌بر این نسخه‌ها، منتظر یک تجربه منحصر‌به‌فرد در قالب واقعیت-مجازی باشند.

شرکت یوبیسافت پس از ماه‌ها درز اطلاعات و گزارش‌های مختلف، در هفته گذشته از بازی Assassin's Creed Nexus VR رونمایی کرد. این بازی واقعیت-مجازی قرار است روی پلتفرم‌های متا کوئست عرضه شود و هنوز هیچ نمایشی از گیم‌پلی آن را مشاهده نکرده‌ایم.

با این وجود یوبیسافت اخیرا چند تصویر رسمی از گیم‌پلی بازی را با هواداران به اشتراک گذاشت که بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. طرفداران سری Assassin’s Creed با مشاهده این تصاویر به خوبی قرار گرفتن بازیکن در نقش کانر، اتزیو و کساندرا را متوجه می‌شوند. همچنین ازطریق این تصاویر می‌توانیم نگاهی به محیط‌ها، سلاح‌ و دشمنان بازی داشته باشیم. بازی Assassin’s Creed Nexus VR قرار است اواخر امسال برای سه هدست متا کوئست پرو، متا کوئست 2 و متا کوئست 3 عرضه شود. در ادامه می‌توانید تصاویر رسمی از گیم‌پلی بازی را مشاهده کنید.

نظر شما درباره جدیدترین جزئیات بازی Assassin’s Creed Nexus VR چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده