نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۳

نمایش ویژگی‌های پلی استیشن 5 در تریلر جدید Final Fantasy 16

شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از Final Fantasy 16 پخش کرد که در آن شاهد استفاده از ویژگی‌های پلی استیشن 5 در تجربه بازی هستیم.

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان عرضه بازی موردانتظار Final Fantasy 16، شرکت اسکوئر انیکس تریلر جدیدی از این اثر را با مخاطبان به اشتراک گذاشت. در این تریلر که با عنوان «نسل بعدی غوطه‌وری» پخش شد، می‌توانیم نگاهی بر نحوه استفاده تیم سازنده از ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کنسول پلی استیشن 5 در بازی Final Fantasy 16 داشته باشیم.

این تریلر ویژگی‌های مختلف بازی که به‌لطف پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفته‌اند را نمایش می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به زمان‌های بارگذاری سریع هنگام سفر در دنیای Valisthea، استفاده از سیستم صوتی سه‌بعدی برای طراحی صدا و موسیقی درکنار استفاده از ویژگی‌های کنترلر دوال‌سنس مانند تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی اشاره کرد.

شرکت اسکوئر انیکس تاکنون بازاریابی و تبلیغات گسترده‌ای برای بازی فاینال فانتزی 16 انجام داده است و در آخرین مورد، یک دموی رایگان را در اختیار بازیکنان پلی استیشن 5 قرار داد. این دمو هم‌اکنون ازطریق فروشگاه پلی استیشن قابل دسترسی است و به بازیکنان امکان تجربه بخش مقدمه و یک دانجن را می‌دهد. بازی Final Fantasy 16 قرار است در تاریخ ۱ تیر (۲۲ ژوئن) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی فاینال فانتزی 16 چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده