نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

بی‌اطلاعی خالق سری Monkey Island از کراس‌اور با Sea of Thieves

ران گیلبرت، خالق و نویسنده سری Monkey Island، گفت توافق برای کراس‌اور با بازی Sea of Thieves بدون اطلاع او انجام شده است.

ران گیلبرت که با خلق و نویسندگی سری Monkey Island در میان بازیکنان شناخته می‌شود، اعلام کرد در مورد توافق بین توسعه‌دهندگان برای کراس‌اور این سری با Sea of Thieves اطلاعی نداشته است. این کراس‌اور در چند روز گذشته معرفی شد و حال گیلبرت ازطریق یک تاپیک در Mastadon توضیح داد که توافق انجام شده بدون نظر و آگاهی او بوده است. گیلبرت در پاسخ به یکی از طرفداران در مورد همکاری خود در رویداد کراس‌اور Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island گفت:

«نه. حتی در مورد آن به من چیزی گفته نشد. این توافق بدون اطلاع من انجام شده است». به‌گفته یوروگیمر، استودیوی تریبل تویباکس در یک بیانیه اعلام کرد که به گیلبرت در مورد این کراس‌اور اطلاع داده است اما محتوای آن تا حدی در مسیر توسعه پیشرفت داشتند که گیلبرت نمی‌توانست با مشارکت خود تاثیر چندانی روی آن داشته باشد.

دزد دریایی اسکلتی سبز با کت قرمز در بازی Sea of Thieves

این استودیو در ادامه بیانیه خود توضیح داد: «دیزنی برای نشان داد حسن نیت خود، به گیلبرت در مورد این پروژه اطلاع‌رسانی کرد اما محتوا در مرحله خوبی از توسعه قرار داشت و گیلبرت فرصت چندانی برای تاثیرگذاری روی آن به‌دست نیاورد. با این وجود او عمیقا به مجموعه Monkey Island اهمیت می‌دهد و برای تیم Rare آرزوی موفقیت در رویداد کراس‌اور دارد».

رویداد Sea of Thieves: The Legend of Monkey Island در اوایل این هفته در شوکیس بازی‌های ایکس باکس معرفی شد. این رویداد کراس‌اور دارای 3 داستان بلند جدید خواهد بود و قرار است در تاریخ ۲۹ تیر (۲۰ ژوئیه) امسال به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان Sea of Thieves قرار گیرد. داستان‌های بلند این رویداد شامل قهرمان‌ها و شخصیت‌های سری Monkey Island هستند و محتوای هیجان‌انگیزی را در اختیار طرفداران دو بازی قرار خواهند داد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده