// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

اضافه شدن چالش‌های تازه به بازی Hi-Fi Rush با آپدیت جدید

استودیو Tango Gameworks شرکت مایکروسافت به‌صورت رسمی تایید کرد که در آینده‌ی نزدیک با آپدیت Arcade Challenge به استقبال بازیکن‌های بازی Hi-Fi Rush می‌آید.

بازی انحصاری Hi-Fi Rush در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و ایکس باکس کلاود گیمینگ تقدیم بازیکن‌ها شد. حالا استودیو Tango Gameworks می‌خواهد در تاریخ ۵ ژوئیه (۱۴ تیر) محتواهای بیشتری را در اختیار مخاطب‌های این ویدیوگیم قرار دهد.

به‌روزرسانی مورد بحث، دو حالت BPM Rush و !Power Up! Tower Up را به این بازی تحسین‌شده اضافه خواهد کرد؛ حالاتی که هر دوی آن‌ها در زمانی قابل تجربه هستند که گیمر بخش داستانی اصلی را به پایان رسانده باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

در BPM Rush با تعداد بسیار زیادی از دشمن‌ها مبارزه خواهید کرد؛ درحالی‌که با گذر زمان، تعداد بیت‌ها در دقیقه افزایش پیدا می‌کند تا حداکثر به ۲۰۰ بیت در دقیقه برسد. در حالت !Power Up! Tower Up با تجربه‌ای از جنس حالت Rhythm Tower روبه‌رو می‌شوید که البته اکنون با ساختار روگ‌لایت چالش‌برانگیزتر می‌شود؛ به این صورت که شخصیت Chai به شکل ضعیف، چالش را شروع می‌کند و سپس باید با شکست دادن دشمن‌ها در هر راند به آپگریدها برسد.

بعضی از مواردی که کسب می‌کنید، مزایایی همچون افزایش قدرت شما را دارند، اما مضرب کسب امتیاز را کاهش می‌دهند. در آن سو مواردی تحت عنوان Bug هم قابل کسب هستند که شخصیت را تضعیف می‌کنند، اما مضرب کسب امتیاز را افزایش می‌دهند. هم آپگریدها و هم باگ‌ها به‌صورت رندوم در هر مرحله قرار می‌گیرند.

آپدیت نام‌برده حملات ویژه‌ی جدید برای شخصیت CNMN و شخصیت Smidge را هم به بازی می‌آورد. در همین حین بازیکن با پشت سر گذاشتن چالش‌ها می‌تواند به لباس‌های جدید، استیکرهای تازه برای حالت Photo Mod و موارد دیگر دست پیدا کند.

سازندگان همچنین خود بخش تصویربرداری را با فیلترهای جدید و ژست‌های تازه به‌روز می‌کنند. پنج آهنگ، دو دشمن و یک Costume Pack جدید به همراه رازهایی دیگر هم در این آپدیت انتظار گیمر را می‌کشند. Costume Pack تازه کاری می‌کند که شخصیت‌ها ظاهری متعلق به دورانی متفاوت را داشته باشند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده