نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

جهان Dragon’s Dogma 2 چهار برابر نسخه اول خواهد بود

تهیه‌کننده Dragon’s Dogma 2 اعلام کرد جهان این بازی چهار برابر بزرگتر از نسخه‌ی اول مجموعه خواهد بود.

شرکت کپکام شوکیس خود را با بازی Dragon’s Dogma 2 به پایان رساند. با اینکه تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی پخش نشد، اما در عوض هیدکی ایتسونو، تهیه‌کننده بازی در یک ویدیو حضور پیدا کرد تا در مورد جزئیات جدید و تریلری که قبلا منتشر شده بود، توضیحات اضافه را ارائه کند. به مانند نسخه اول، بازیکنان می‌توانند چند همراه‌با لقب Pawn را داشته باشند. از میان این شخصیت‌ها، یکی به‌عنوان Pawn اصلی و دو شخصیت دیگر به‌عنوان پشتیبان انتخاب می‌شوند.

این شخصیت‌ها می‌توانند تصمیم‌های دقیقی بگیرند و بازیکنان را به مکان‌های جدیدی ببرند. به‌گفته تهیه‌کننده، جهان بازی Dragon’s Dogma 2 تقریبا چهار برابر گسترده‌تر از نسخه اول خواهد بود و اسرار مختلفی برای اکتشاف دارد. ایتسونو در ادامه پیرامون دو شخصیت پوستر رونمایی از بازی توضیح داد که یکی از آن‌ها اولریکای کماندار است و ارتباط عمیقی با آریسن خواهد داشت. شخصیت دیگر نادینیا، یک کاهن اعظم است و یکی از نژادهای جدید بازی را نشان می‌دهد.

به‌گفته تهیه‌کننده، درحالی‌که بازیکنان با انواع هیولاهای قدیمی سری رو‌به‌رو خواهند شد، انواع جدیدی در بازی گنجانده شده‌اند که یکی از آن‌ها مدوسا است. بازی Dragon’s Dogma 2 هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد و در آینده برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Dragon’s Dogma 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده