// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۳

جدول هفتگی انگلستان: Diablo 4 و پایان صدرنشینی Zelda: Tears of the Kingdom

در جریان هفته منتهی به ۲۰ خرداد ماه، بازی Diablo 4 در اولین هفته عرضه خود توانست به صدرنشینی چهار هفته‌ای Zelda: Tears of the Kingdom پایان دهد.

در جریان هفته گذشته، بازی Diablo 4 پس از مدت‌ها و سال‌ها انتظار بالاخره در دسترس کاربران قرار گرفت و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند. ازطرفی، The Legend of Zelda: Tears of Kingdom پس از عرضه به مدت چهار هفته صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان بود. حال موفقیت بسیار خوب دیابلو ۴ سبب شده ToTK پس از یک ماه صدر جدول را از دست دهد.

در ادامه‌ی جدول فروش هفتگی انگلستان در هفته منتهی به ۲۰ خرداد ماه، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom دوم شد و Hogwarts Legacy هم رتبه سوم را از آن خود کرده است. این در حالی است که Mario Kart 8 Deluxe و Street Fighter 6 به‌ترتیتب رتبه‌های چهارم و پنجم را کسب کرده‌اند.

در نیمه دوم جدول، بازی FIFA 23 ششم و بازی God of War: Ragnarok هفتم شدند. همچنین بازی Star Wars Jedi: Survivor هم رتبه هشتم را به‌خود اختصاص داده است. درانتهای جدول هم بازی‌های Gran Turismo 7 و Call of Duty: Modern Warfare 2 مجددا به جمع ۱۰ بازی برتر برگشته‌اند و به‌ترتیب رتبه‌های نهم و دهم را کسب کرده‌اند.

در ادامه می‌توانید جدول مربوط‌به ۱۰ بازی پرفروش (از نظر فروش نسخه‌های فیزیکی) در هفته منتهی به ۲۰ خرداد ماه جدول فروش هفتگی انگلستان را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Diablo 4هفته اول انتشار
۲۱The Legend of Zelda: Tears of Kingdomاز دست دادن صدر جدول پس از چهار هفته
۳۳Hogwarts Legacy-
۴۵Mario Kart 8 Deluxe-
۵۴Street Fighter 6-
۶۳FIFA 23-
۷۱۱God of War: Ragnarokبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۸۶Star Wars Jedi: Survivor-
۹۲۴Gran Turismo 7بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش
۱۰۱۴Call of Duty: Modern Warfare 2بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده