// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۳

تریلر داستانی جدیدی از بازی Assassin's Creed Mirage منتشر شد

در رویداد یوبیسافت فوروارد، تریلر داستانی جدید بازی Assassin's Creed: Mirage منتشر شد.

Assassin's Creed: Mirage از دیگر بازی‌های تایید شده برای رویداد یوبیسافت فوروارد بود. در همین راستا، پس از نمایش Assassin's Creed: Codename Jade نوبت به بازی Assassin's Creed Mirage رسید. در جریان اولین تریلر، بخش‌هایی از داستان بازی Assassin's Creed: Mirage به‌نمایش درآمد.

دراینجا بسیم را می‌بینیم که درحال تلاش برای کنار آمدن با موضوعی است که مدام ذهن او را اذیت کرده و تحت کنترل خود قرار می‌دهد. بااین‌حال بخش جذاب ماجرا، تریلر دوم Assassin's Creed Mirage بود. در جریان تریلر دوم بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی و یکی از مأموریت‌های بسیم به‌نمایش درآمد. درگوشه و کنار بازی به‌راحتی می‌توان بازگشت به ریشه‌ها را مشاهده کرد؛ موردی که تیم سازنده روی تبلیغ آن خیلی تمرکز کرده است. همچنان مخفی‌کاری یکی از عناصیر مهم بازی است، اما بسیم برای نابودی دشمنان خود می‌تواند از موارد گمراه کننده‌ای مثل بمب‌های دودزا استفاده کند.

دراین‌میان بد نیست به ویژگی‌‌ مخصوص Assassination بسیم هم اشاره‌ای داشته باشیم. او می‌تواند اهداف خود را هدف‌گذاری کرده و آن‌ها را در کسری از ثانیه نابود کن. در ادامه می‌توانید تریلر‌های منتشر شده از بازی Assassin's Creed: Mirage را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع یوتوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده