نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۷

تریلر جدید بازی موبایل Assassin's Creed: Codename Jade

یوبیسافت با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازی موبایلی سری اسسینز کرید به‌زودی در دسترس هواداران قرار می‌گیرد.

نزدیک به دو سال پس از معرفی بازی موبایلی مجموعه‌ی اسسینز کرید که با نام رمزی Jade شناخته می‌شود، حالا یوبیسافت می‌گوید هواداران این سری می‌توانند گیم‌پلی این بازی موبایلی را ار اواخر این ماه به‌صورت رایگان تجربه کنند.

این بازی که در قالب همکاری مشترکی میان یوبیسافت و استودیوی Level Infinite متعلق به تنسنت در دست توسعه است، بازیکنان را در عصر خاندان Qin، در سرزمین چین باستان قرار می‌دهد. سازندگان بازی همچنین می‌گویند حوادث این بازی در تاریخچه‌ی این سری در میان دو بازی Assassin's Creed Odyssey و Origins قرار می‌گیرد، بنابراین ممکن است با حضور اتفاقی شخصیت‌های مختلفی از این دو بازی در Jade روبه‌رو شویم. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

علاوه‌بر امکان انتخاب سلاح‌ها و تجهیزات متفاوت، بازیکنان همچنین امکان شخصی‌سازی ظاهر، لباس‌ها و هویت اسسین مورد کنترل خود را نیز خواهند داشت. بازیکنان از همین حالا می‌توانند برای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی در فروشگاه گوگل پلی و iOS نام کاریری خود را ثبت کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده