نویسنده: فراز پاشایی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

عرضه تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 با محوریت نمایش مبارزات حماسی

اسکوئر انیکس ساعاتی قبل جدیدترین تریلر بازی موردانتظار Final Fantasy 16 به نمایش گذاشت.

بدون‌شک می‌توان از Final Fantasy 16 به‌عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ نام برد. اثری که نسخه دموی آن امروز در دسترس طرفداران فاینال فانتزی قرار گرفت. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، سازندگان این اثر یک تریلر جدید را از ساخته جدید خود منتشر کرده‌اند. تریلر موردنظر عنوان Ascension را به یدک می‌کشد. توسعه‌دهندگان با پخش ویدیو جدید کاربران را بیشتر با لحظات احساسی، نبرد‌های پرسرعت و درگیری بین Dominants و Eikons آشنا کردند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی فاینال فانتزی ۱۶ را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

ساخته جدید اسکوئر انیکس یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که وقایع آن در Valisthea رخ می‌دهد. بلای اسرارآمیزی جهان را آزار می‌دهد. کاربران کنترل کاراکتر کلایو رازفیلد را برعهده خواهند گرفت. شخصیتی که خانه خود را به‌دلیل خیانت از دست داده و سفری را برای مبارزه با سرنوشت انجام می‌دهد.

با انتشار دموی جدیدترین نسخه سری بازی‌های فاینال فانتزی، صاحبان کنسول پلی استیشن ۵ قادر خواهند بود بیش از دو ساعت از بخش Prologue این اثر را تجربه کنند. جالب است بدانید کاربران می‌توانند اطلاعات ذخیره شده خود را به بازی نهایی منتقل کنند.

بازی Final Fantasy 16 در تاریخ ۲۲ ژوئن (۱ تیر) برای کنسول پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ چه انتظاراتی از این بازی دارید؟ آیا نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده