نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۷

ساخت یک بازی جنگ ستارگان جدید توسط کارگردان Star Wars 1313

کارگردان Concrete Genie و بازی لغو شده‌ی Star Wars 1313، حالا برای کارگردانی یک بازی جدید از سری جنگ ستارگان به استودیوی متعلق به خالق آنچارتد پیوسته است.

روز گذشته دامینیک رابیلیارد، کارگردان سابق بازی لغوشده‌ی Star Wars 1313 و یکی از کارگردان‌های استودیوی Pixelopus، اعلام کرد برای هدایت بازی‌های جدیدی از دنیای جنگ ستارگان و مارول به استودیوی Skydance New Media پیوسته است.

ظاهرا تعطیلی استودیوی Pixelopus که ساخت بازی خلاق Concrete Genie را در کارنامه دارد، باعث جدایی رابیلیارد از مجموعه‌ی پلی‌ استیشن و پیوستن او به استودیوی بازی‌سازی ایمی هنیگ شده است. رابیلیارد این خبر را اواخر هفته‌ی گذشته و در صفحه‌ی شخصی لینکداین خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «بسیار هیجان‌زده هستم که اعلام کنم من برای همراهی با ایمی هنیگ، جولیان بیک و تیم فوق‌العاده‌ی اسکای‌دنس نیو مدیا، به‌عنوان کارگردان به این استودیو پیوسته‌ام».

جولیان بیک نیز یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سابق استودیوی Visceral Games است که پیش از این در مراحل ساخت بازی لغو‌شده‌ی هنیگ از جنگ ستارگان که با نام رمزی RagTag شناخته می‌شد نیز همکاری داشته است. بازی‌های Army of Two: The Devil's Cartel و Battlefield Hardline نیز از دیگر آثار کارنامه‌ی حرفه‌ای بیک به‌حساب می‌آیند.

بازی Star Wars (جنگ ستارگان) جدید ایمی هنیگ در استودیو Skydance New Media

در ادامه رابیلیارد همچنین تایید کرد که او در این استودیو به‌صورت همزمان روی دو بازی جنگ ستارگان و بازی براساس مجموعه مارول این استودیو که در ماه سپتامبر سال گذشته شاهد معرفی آن بودیم، کار خواهد کرد. بدین ترتیب کارگردان دو بازی لغو‌شده‌ی جنگ ستارگان که در دهه‌ی گذشته بسیاری از هواداران این سری ناامیدی خود را نسبت به عرضه‌ نشدن آن‌ها ابراز کرده بودند، باری دیگر درکنار یکدیگر مراحل ساخت این بازی جدید و موردانتظار از دنیای جنگ ستارگان را ادامه خواهند داد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست، اما براساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که ارائه‌ی یک تجربه‌ی «به‌شدت سینمایی» به‌عنوان یکی از اهداف هنیگ و تیم خالق بازی عنوان شده است. و پیوستن کارگردان بازی Star Wars 1313 نیز می‌تواند بیشتر از گذشته، باعث امیدواری هواداران این مجموعه نسبت به این پروژه‌ی معرفی نشده شود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده