نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱

کاوش کلایو در سیاه‌چاله‌ها در تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy XVI

رسانه IGN یک تریلر گیم‌پلی طولانی از Final Fantasy 16 پخش کرد که کاوش در دو سیاه‌چاله‌ی بازی را نشان می‌دهد.

زمان زیادی تا انتشار بازی Final Fantasy XVI شرکت اسکوئر انیکس باقی نمانده است و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که رسانه IGN تریلر جدیدی از آن را پخش کرده است. این تریلر گیم‌پلی در طول ۱۸ دقیقه به نمایش کاوش در ۲ سیاه‌چاله بازی فاینال فانتزی ۱۶ می‌پردازد که هر یک دشمنان و ظاهر منحصربه‌فردی دارند. در بخش اول این تریلر کلایو و جیل درکنار یکدیگر مبارزه می‌کنند و در بخش دوم سایدولفس به آن‌ها ملحق می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Final Fantasy 16 برای عرضه‌ی انحصاری در تاریخ ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) روی کنسول پلی استیشن 5 در نظر گرفته شده است. شرکت اسکوئر انیکس برای انتشار نسخه دمو فاینال فانتزی ۱۶ پیش از عرضه نسخه کامل برنامه دارد که روی مراحل اولیه بازی و نوجوانی کلایو تمرکز خواهد داشت. درحال‌حاضر نسخه آزمایشی بازی روی سرورهای فروشگاه پلی استیشن قرار گرفته است. هنوز معلوم نیست که این دمو رایگان دقیقا در چه زمانی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

ماه گذشته نائوکی یوشیدا اعلام کرد که در ابتدا بازی Final Fantasy XVI برای انتشار به‌شکل میان-نسلی در نظر گرفته شده بود؛ هرچند در این‌صورت توسعه بازی حداقل یک سال بیشتر زمان می‌برد. این بازی دارای دو حالت گرافیکی در کنسول پلی استیشن 5 است که بسته به اولویت بازیکن‌ها روی وضوح یا نرخ فریم تمرکز می‌کند. نائوکی یوشیدا قبلا اعلام کرد که برای تکمیل فاینال فانتزی ۱۶ به‌شکل ۱۰۰ درصد به ۷۰ تا ۸۰ ساعت زمان نیاز است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده