نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۸

تریلر جدید بازی موبایل Final Fantasy 7 Ever Crisis

اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر اعلام کرد بازیکنان از حالا می‌توانند برای دسترسی به بازی Final Fantasy 7 Ever Crisis ثبت‌نام کنند.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد سامرگیم‌فست ۲۰۲۳، شرکت اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر جدید، اعلام کرد بازیکنان از همین حالا می‌توانند برای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی شانس خود را امتحان کنند.

طبق جزئیات منتشر شده، بازیکنان موبایلی علاقه‌مند به دنیای جذاب فاینال فانتزی ۷، از حالا تا تاریخ ۲۸ ژوئن (۸ مرداد) می‌توانند در فروشگاه گوگل پلی و اپ‌استور اپل، اکانت خود را برای دسترسی به نسخه‌ی بتای بازی ثبت نام کنند. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را نیز در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

هنوز تاریخ انتشار نهایی Final Fantasy 7 Ever Crisis اعلام نشده است، اما در تریلر می‌توانیم رودرویی سفیروث و Genesis، شخصیت منفی مشهور بازی Crisis Core: Final Fantasy VII را تماشا کنیم.همچنین این بازی قرار است دشمنان و مراحل جدیدی را نیز به این دنیای جادویی مشهور اضافه کند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده