نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۱

تریلر جدید بازی آنلاین Throne and Liberty

بازی نقش‌آفرینی بزرگ Throne and Liberty که به‌تازگی توجه گیمرها را به خود جلب کرده است، سال آینده برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه می‌شود.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد سامرگیم‌فست ۲۰۲۳، استودیوی کره‌ای NCSoft با انتشار یک تریلر جدید از بازی آنلاین موردانتظار Throne and Liberty جزئیات جدیدی از این بازی را به‌اشتراک گذاشت.

طبق گفته‌ی سازندگان بازی، بازیکنان در دنیای جهان‌باز و جادویی Solisium، امکان ساختن شخصیت دلخواه خود را با امکانات شخصی‌سازی متنوع خواهند داشت، آن هم بدون آنکه به کلاس خاصی متعلق باشد. سازندگان این سیستم جدید را Free Class معرفی کرده‌اند و به کمک آن، بازیکنان می‌توانند مهارت‌های خود را بسنجند و ماجراجویی‌های خود را در قالب مبارزات PvE و PvP ادامه دهند. شما می‌توانید این تریلر جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

شرکت Amazon Games همچنین اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند در ماه‌های آینده انتظار انتشار اطلاعات جدیدی از این بازی را نیز داشته باشند. همچنین برای ثبت نام برای تجربه‌ی بازی، بازیکنان می‌توانند به وب‌سایت Throne and Liberty مراجعه کنند. این بازی در تاریخ نامشخصی از سال آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده