نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵

تریلر حضور نیکلاس کیج در بازی آنلاین Dead by Daylight

نیکلاس کیج جدیدترین شخصیت بازمانده در بازی آنلاین Dead by Daylight خواهد بود که به این بازی اضافه می‌شود.

دقایقی پیش و در جریان برگزاری رویداد سامرگیم‌فست ۲۰۲۳، استودیوی Behaviour Interactive با انتشار یک تریلر اعلام کرد نیکلاس کیج بازیگر شناخته شده‌ی هالیوودی به‌زودی در دسترس بازیکنان جهان پر از وحشت این بازی اضافه می‌شود.

در جریان به‌روزرسانی جدید بازی، حضور کیج برای فیلم‌برداری یک پروژه‌ی سینمایی جدید، با ظهور یک هیولای شیطانی با نام The Entity گره می‌خورد و حالا بازیکنان باید او را از خطرات این دنیای ترسناک نجات دهند. پیش از کیج، شخصیت‌های محبوب و شناخته شده‌ی دیگری از دنیای فیلم‌ و سریال‌ها مانند اش ویلیامز از سری Leatherface ،Evil Dead و شخصیت‌های سریال استرنجر تینگز نیز به دنیای رقابتی مبتنی‌بر بقای این بازی آنلاین اضافه شده بودند. شما می‌توانید این تریلر جدید را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت نیکلاس کیج از تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) در دسترس بازیکنان Dead by Daylight روی تمامی کنسول‌ها و پی‌سی قرار می‌گیرد. هرچند بازیکنان این بازی روی پی‌سی اندکی زودتر و در قالب نسخه‌ی تست بازی، می‌توانند گیم‌پلی شخصیت آقای بازیگر را تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

آی پینز، حامی پوشش زنده زومجی از مراسم سامر گیم فستیوال، با کد تخفیف ZOOMG گیفت‌کارت‌های پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو بخرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده