نویسنده: فراز پاشایی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۷

فروش بازی Resident Evil Village به بیش از ۸ میلیون نسخه رسید

کپکام به‌تازگی جدیدترین آمار فروش بازی Resident Evil Village در اختیار علاقه‌مندان این مجموعه گذاشته است.

بازی رزیدنت ایول ویلج در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شد. این بازی که به‌عنوان دنباله بازی Resident Evil 7 شناخته‌ می‌شود، توانست میانگین نمره ۸۴ را در متاکریتیک کسب کند. در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، کپکام اعلام کرد که فروش بازیResident Evil Village از مرز ۸ میلیون نسخه عبور کرده است. بدون‌شک مجموعه وحشت بقا رزیدنت ایول روزهای موفق و درخشانی را پشت سر می‌گذارد.

لیان با چاقویی در دست در بازی Resident Evil 4 Remake

در ادامه باید گفت کپکام به‌تازگی فاش کرد که نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ از زمان عرضه خود تا ماه مارس حدود چهار میلیون نسخه به فروش رسیده است. درحالی‌که آمار فروش نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۲ در ماه ژوئیه از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد. از طرفی دیگر نیز باید به بازی استریت فایتر ۶ اشاره کنیم که مدت زمان زیادی از عرضه آن نگذشته است.

این اثر که موفق شد تحسین منتقدان و کاربران را دریافت کند تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه در بازار جهانی به فروش رسیده و سود مالی قابل‌توجهی را نصیب سازندگان کرده است. توسعه‌دهندگان این اثر مبارزه‌ای در اوایل سال ۲۰۲۳ اعلام کردند که انتظار دارند تا جدیدترین نسخه سری بازی‌های استریت فایتر به فروش ۱۰ میلیون نسخه‌ای برسد.

درنهایت باید گفت کپکام به‌تازگی تریلر جدید انیمیشن Resident Evil: Death Island را پخش کرده است. این انیمیشن در تاریخ ۲۵ ژوئیه (۳ مرداد) در دسترس قرار خواهد گرفت.

نظر شما عزیزان چیست؟ فکر می‌کنید پروژه بعد کپکام چه خواهد بود؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamedeveloper
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده