نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۴

بازی Madden NFL 24 با پخش تریلری معرفی شد، اعلام تاریخ عرضه

شرکت الکترونیک آرتز با پخش یک تریلر از بازی ورزشی Madden NFL 24 رونمایی و تاریخ عرضه آن را مشخص کرد.

شرکت EA نسخه جدید مجموعه محبوب فوتبال آمریکایی خود را معرفی کرد. این بازی با نام Madden NFL 24 قرار است در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ (۱۸ آگست ۲۰۲۳) روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

یکی از ویژگی‌های کلیدی Madden NFL 24، اضافه شدن حالت بازی بین پلتفرمی برای پی سی و کنسول‌های نسل نهمی است. علاوه‌بر این، برخی از ویژگی‌های بازی از جمله حالت Superstar و مینی‌گیم‌ها مخصوص پلتفرم‌های نسل نهمی هستند و بازیکنان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان به آن‌ها دسترسی نخواهند داشت.

بازی Madden NFL 24 از فناوری جدید SAPIEN با تمرکز روی انیمیشن و حرکت اسکلت بازیکنان بهره می‌برد تا درنهایت شاهد فیزیک بسیار واقع‌گرایانه‌ و الگوهای حرکت طبیعی بازیکنان در رقابت‌ها باشیم. همچنین الکترونیک آرتز تریلری برای معرفی بازی Madden NFL 24 منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

شرکت الکترونیک آرتز در آینده جزئیات و نمایش‌های بیشتری از این بازی را به اشتراک خواهد گذاشت. شما می‌توانید نظرات خود درباره بازی Madden NFL 24 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده