نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۶

امکان استرداد کامل وجه هنگام خریداری اشتباه آیتم‌های کانتر استرایک ۲

شرکت Valve از ویژگی جدیدی برای بازی Counter-Strike 2 رونمایی کرد که امکان استرداد وجه هنگام خریداری اشتباه آیتم‌ها توسط بازیکن‌ها را فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Valve جزئیات جدیدی از دنباله بازی Counter-Strike: Global Offensive را با طرفدارها به اشتراک گذاشت. ولو با انتشار توئیت‌های جدیدی از تعبیه چندین گزینه در بازی Counter-Strike 2 برای بهبود کیفیت خبر داد که ظاهرا برای آن‌ها از بازی Valorant شرکت رایت گیمز الهام گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌های تازه کانتر استرایک ۲ امکان فروش دوباره و استرداد کامل وجه سلاح‌ها و تجهیزاتی را فراهم می‌کند که به اشتباه خریداری می‌شوند. سپس بازیکن‌ها می‌توانند از این پول برای تهیه آیتم‌های مد نظرشان استفاده کنند. ویژگی مهم دیگر بازی سیستم Loadout جدیدی است که اجازه ورود به مسابقات با انتخاب ۱۵ اسلحه از ۳ دسته‌بندی متفاوت را به بازیکن‌ها می‌دهد. این لوداوت‌ها را می‌توان به‌شکل جداگانه برای هر دو جناج CT و T تنظیم کرد.

با معرفی بازی Counter-Strike 2 در ماه مارس تعداد بازیکن‌های Counter-Strike: Global Offensive افزایش چشم‌گیری پیدا کرد و به ۱.۵ میلیون بازیکن همزمان در استیم رسید. کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو تنها در زمان قرنطینه جهانی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ به رکورد ۱.۳ میلیون بازیکن همزمان دست پیدا کرده بود.

شرکت ولو هنوز تاریخ دقیق انتشار Counter-Strike 2 را اعلام نکرده است و تنها می‌دانیم که باید در تابستان ۲۰۲۳ منتظر تجربه بازی باشیم. این بازی برای کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و شرکت Valve سخنی از عرضه آن برای کنسول‌ها به میان نیاورده است. به‌هرشکل شاید در آینده تغییراتی در برنامه آن‌ها به‌وجود بیاید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده