نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۱

نمایش مبارزه و ماموریت‌های فرعی در تریلر گیم‌پلی RoboCop: Rogue City

استودیو Teyon در تریلر پیش‌نمایش ۱۰ دقیقه‌ای بازی RoboCop: Rogue City به نمایش مبارزه و مأموریت‌های فرعی می‌پردازد.

بعد از معرفی اولیه بازی RoboCop: Rogue City توسط استودیو سازنده و شرکت ناشر Nacon، تیم توسعه تا چند سال در سکوت خبری فرو رفت. حال به نظر می‌رسد با نزیک شدن به زمان عرضه بازی در ماه سپتامبر، روند انتشار جزئیات و نمایش‌های مختلف از آن شروع شده است. در همین راستا اخیرا استودیو Teyon ویدیوی پیش‌نمایش ۱۰ دقیقه‌ای از بازی را در اختیار وب‌سایت IGN قرار داده است تا طرفداران با این بازی تیراندازی اول‌شخص آشنا شوند.

روایت بازی RoboCop: Rogue City شامل اتفاقاتی است که بین داستان دو نسخه دوم و سوم فیلم‌های روبوکاپ رخ داده‌اند. بازیکنان در ابتدای کار با گروهی درگیر می‌شوند که به یک ماده مخدر هسته‌ای اعتیاد دارند. این گروه قاچاقچی درنهایت به مقر Channel 9 حمله می‌کنند و اعضای آن را گروگان می‌گیرند. این اتفاقات سبب می‌شوند که از روبوکاپ و همکار او به نام Agent Anne درخواست کمک کنند.

همان‌طور که از مجموعه روبوکاپ انتظار می‌رود، سیستم مبارزه بازی RoboCop: Rogue City شامل درگیری‌های خشن و خونین است. روبوکاپ با انواع تجهیزات و مهمات جنگی که در اختیار دارد، می‌تواند به مانند یک تانک پیاده به کشتن دشمنان پیش رو بپردازد. حرکت‌های این شخصیت، آهسته و سنگین هستند و او در اکثر مواقع می‌تواند بدون چالش خاصی، گروه بزرگی از دشمنان را بکشد. باتوجه‌به اینکه تایید شده است کمپین بازی RoboCop: Rogue City به حدود ۲۵ تا ۳۰ ساعت زمان نیاز دارد، باید ببینیم سازندگان چگونه می‌توانند چالش بیشتری را به درگیری‌های بازی اضافه کنند.

اسکن محل دشمنان و تیراندازی در بازی RoboCop: Rogue City

روبوکاپ علاوه‌بر انواع سلاح گرم و تجهیزات انفجاری، دارای شاخه مهارت Melee Crunching خواهد بود. همچنین قابلیت اسکن محیط به او امکان تشخیص سریع محل دشمنان و چیدن استراتژی‌های جدید مبارزه را خواهد داد. بازیکنان می‌توانند درکنار مأموریت‌های اصلی کمپین، به سراغ مأموریت‌های جانبی بروند. بسیاری از این مأموریت‌ها به تحقیق در مورد یک جرم، بررسی سرنخ‌ها و درنهایت دستگیری مجرم ختم خواهند شد. قابلیت شنود روبوکاپ به بازیکنان این امکان را می‌دهد به مکالمه بین شخصیت‌ها گوش دهند تا به سرنخ‌های جدیدی برسند یا حتی مأموریت‌های جانبی تازه‌ای را باز کنند.

با اینکه به نظر می‌رسد سازندگان تاکید زیادی روی بخش مبارزه بازی RoboCop: Rogue City داشته‌اند، اما داستان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. استودیو Teyon تاکید زیادی روی روایت داستانی با انتخاب‌های گوناگون دارد تا بازیکنان بتوانند در موقعیت‌های مختلف و به دلخواه، از برخی درگیری‌ها اجتناب کنند. همچنین ارتقای بعضی از بخش‌های درخت مهارت باعث فعال شدن انتخاب‌های جدید حین مکالمه با شخصیت‌ها خواهد شد. درنهایت می‌توان گفت نحوه تعامل بازیکن با NPC و انجام مأموریت‌ها می‌تواند در تغییر میزان اعتماد ساکنان دیترویت موثر باشد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی RoboCop: Rogue City قرار است در ماه سپتامبر روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. نسخه نینتندو سوییچ این بازی هم در دست تولید است و هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی RoboCop: Rogue City چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده