// سه شنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۱

ثبت سریع‌ترین فروش بازی های بلیزارد توسط Diablo 4

بازی Diablo 4 در مدت چهار روز از دسترسی زودهنگام خود موفق‌به ثبت رکوردی بی‌نظیر شده است.

به‌گفته شرکت اکتیویژن بلیزارد، بازی Diablo 4 توانسته سریع‌ترین فروش بین آثار بلیزارد را تجربه کند. این ادعا براساس تعداد نسخه‌های فروش رفته پیش‌از عرضه بازی است که هم در کنسول‌ها و هم در رایانه‌های شخصی رکوردی عالی ثبت کرده است.

این بازی به‌صورت رسمی امروز برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه شده بود؛ اما خریداران دو نسخه دیلاکس یا آلتیمیت از روز ۱۱ خرداد (۱ ژوئن) دسترسی پیش‌از موعد به آن داشتند. با اینکه بلیزارد آمار دقیقی منتشر نکرده است، اما گفته شده در دوره دسترسی زود هنگام بازی بازیکنان بیش از ۹۳ میلیون ساعت معادل بیش‌ از ۱۰ هزار سال به تجربه بازی دیابلو 4 پرداخته‌اند.

مایک ایبارا، رئیس بلیزارد گفت: «چشم‌انداز ما در بلیزارد ساخت تجربیات افسانه‌ای برای تمامی افراد است و دیابلو ۴ یک تحقق باورنکردنی از این چشم‌انداز است. با گیم‌پلی با قابلیت شخصی‌سازی بالا، داستان‌سرایی گیرا و گزینه‌های متعدد درباره نحوه تعامل با جهان، این بیان استادانه از جهان دیابلو یک مثال برجسته از توانایی تیم توسعه بااستعداد ما است».

گفتنی است بازی Diablo 4 از قابلیت کراس-پلی و cross-progression روی تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. همچنین کوآپ تا چهارنفر از جمله کوآپ دونفره محلی هم در بازی قرار داده شده است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده